Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Så er de blevet 4 uger og har fået navne.

Startet af Lena og Peter, 24. Maj 2011, kl. 22:11

Bawa

Louise V

Hvor er de blevet store  ;)
og utroligt smukke allesammen  :love:

Lena og Peter

Mustela

Albinoerne kan jeg sjovt nok heller ikke se ?????? <3 <3 <3 <3

De er bare skønne de små bebelutter <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Dark Crystal Ferret

Ja, tiden går bare alt alt for stærkt.

Og weee.. jeg kendte godt de to hvalpe mellem Minnie og Ramses navne :p :dans: :dans:
hæhæh - sidder og ser helt stolt ud nu :fnis: :-$

Syndes det er sjovt nok i har valgt Banilla. Det ligger jo meget tæt op af Ramses søster Anilla :) Og en angel har vi jo også haft i Ramses kuld :fnis:
jeg syndes jeg det er nogle enormt gode navne. Rigtig søde og opfindsomme.

Udover det sidder jeg her og falder helt bagover ved hvor smukke Pils hvalpe er. Oh my nogle små smuklinger :o
tror da vist der er præmier i de rollinger der  :fnis: hvem af dem var det i selv skulle beholde ? :love: for jeg er da glad for jeg ikke får albino hvalpe i år.. med sådan nogle rollinger i klassen får man da næsten ikke en chance hæhæ :fnis:
De er godt nok dejlige peter. Og glæder mig til at møde dem en skønne dag.
og skulle sige fra bedste ilder at hun helt bestemt er glad for sine børneildere og stolt af sønnen 8) . Good work Ramses :dans:

Knuzer fra os herhjemme :love:

Lena og Peter

Katrine: Mange tak skal du have... Ja, sådan et albino kuld er nu dejligt.. Men det ved du jo godt selv..  :P

Maria: Hehe... Kan så fortælle dig at du ikke kender Bedsteilderens børnebørns fuldt navn...  :P .. De får begge et ekstra navn samt Angel der også mangler et navn...  :fnis:

Ramses II fulde navn bliver: Ilderbandens Haffarlaffen Keeto Ramses II.  :)
De andre er vi ikke sikre på endnu.. ;)

Vi beholder selv to af de skønne albinoer - Banilla og Alba Mickey... Det er et super farligt kuld...  :love:

Knus fra Falster