Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Barnen på sommarbete!

Startet af Starshineferrets, 8. Juni 2011, kl. 16:46

Starshineferrets

För en vecka sedan flyttade vi alla upp till landet, så barnen har nu boat in sig i sina utegårdar! Än så länge verkar de trivas bra. De gör sitt bästa för att förstöra precis allt jag ordnat, gräva upp varenda grästuva och plantera om varenda blomma.. de har redan byggt tunnelsystem under träden och stubbarna jag släpat in och verkar ha det ganska bra helt enkelt!

Malene

Aww, min Adria <3 Jeg tror bestemt også at de har det godt :D Det ser jo fedt ud!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

I mit næste liv vil jeg være ilder hos dig.  :)
Ann Hillerslev.

Louise V

Hvor ser det bare hyggeligt ud og være ilder der :)

lussingen

Åhhh hvor ser de ud til at hygge sig!!

Og hvad skuer mit øje?? Det er jo Lorte Ludde i egen høje person <3 Den dreng er altså noget ganske særligt i mine øjne <3 <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

rikki

Barnen här undrar fortfarande var deras utegård är någonstans?
Och Molly tycker det är jätteorättvist att brorsan Ludde har det så mysigt utomhus.
Hon vill också ha ett land!
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Eliza

Ej hvor ser det bare dejligt ud, du ender med de ikke vil med hjem igen  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Hvor er det skøbnt at se hvor meget dine ildere nyder deres legeplads :D

Du har altså nogle utrolig smukke ildere Sara :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Hvor ser det bare skønt ud. Jeg har lige fået nogle ideer til min udegård. Jeg har lige et spørgsmål. Klatre de ikke op ad nettet? Vi er blevet nødt til at sætte plastikpalder op for at forhindre dem i at klatre op og falde ned igen. Jeg var bange for deres tænder. (Har mistet en tand på den bekostning).

mette11

Mine har også net i deres og klatrer op og ned! Mallow klatrer op og ned mange gange hver dag og det er ikke noget problem...Sigi gør det sjældent, men hun kan også godt klatrer ned selv...

Det ser virkelig dejligt ud...håber de små forkælede kræ sætter pris på det!  ;)

Bawa