Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Så landede banditterne.

Startet af lussingen, 25. Juni 2011, kl. 09:34

lussingen

I går aftes flyttede der 3 skønne drenge ind hos os :dans:
Handsome Butch Cassidy of FerretParadise
Hunky Jackson McKoy of FerretParadise
Stunning Sundance Kid of FerretParadise

Det er nogle utrolig nemme, søde, tillidsfulde og smukke drenge. De blev sat sammen med Minnie og Loke stort set fra start af, og det er gået ret godt. Der har været enkelte små meningsudvekslinger, men ikke noget voldsomt.
De spiser godt, leger, er kontaktsøgende og meget meget blide.
Vi har jo kun prøvet at have Speedy som hvalp, og det her er bare noget helt andet. Der er ikke noget med at man skal passe på fingrene. Vi kan tage dem op til hovedet og de giver gerne kys <3
Drengene har virkelig været værd at vente på i 3 år.
vi glæder os meget til at lære dem endnu bedre at kende og jeg er så glad for at jeg kun har 3 arbejdsdage tilbage. Derefter står den på 4 ugers ferie, hvor vi bare skal hygge med hinanden og vores søde dyr :)
Tænk engang at man kan være så glad at man har en følelse af at man kan begynde at tude hvornår det skal være :-$ :)
Tak til Ann der virkelig har "lavet" nogle helt fantastiske hvalpe <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Hvor lyder det bare dejligt... :) Men hvor er billederne henne??  :P :P

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 25. Juni 2011, kl. 10:21
Hvor lyder det bare dejligt... :) Men hvor er billederne henne??  :P :P

:lol: Jeg skal tage billeder af dem i dag. Jeg nænnede det ikke igår. Der havde de så travlt med at vænne sig til deres nye hjem. Dyrene har nemlig fået eget værelse hos os nu, det vil sige, Inani og Speedy flytter først med ind på værelset, når jeg er sikker på de er søde ved de små :S Men billeder skal der nok komme senere ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Tillykke Mette :D så fik du dem endelig :D Jeg håber dine FerretParadise hvalpe giver dig ligeså meget glæde som min har givet mig :D

og ja.....-hvor er billederne?? :P

lussingen

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 25. Juni 2011, kl. 10:41
Tillykke Mette :D så fik du dem endelig :D Jeg håber dine FerretParadise hvalpe giver dig ligeså meget glæde som min har givet mig :D

og ja.....-hvor er billederne?? :P

Tusind tak Trine!! Ja, de har virkelig været ventet længe! Og jeg må sige at de lever fuldt op til mine forventninger og ja, mere til. De er alt det vi har drømt om <3

Eliza

Hvor er det skønt du endelig har fået de tre små banditter hjem  :dans: stort tillykke  :)

Jeg er så enig i at det er nogle helt fantastiske hvalpe  <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Ups... ja det glemte jeg lige... :-$

Et stort tillykke med at du har fået dem hjem... Jeg glæder mig til at se billeder senere.. :)

lussingen

Tusind tak skal I have <3
De er simpelthen så søde <3 De leger, spiser, driller, nusser og kysser, præcis som hvalpe skal :)
Minnie og Loke ignorerer dem dog. Loke er gået i frivillig eksil i en sovepose inde på værelset og nægter at komme ud, medmindre han er sulten eller skal på bakken :fnis:
Minnie leger strid gimpe og prøver at psyke hvalpene :S Hver gang hun ser en af dem, sender hun den dræberblikket, og forstår hvalpen det ikke, så skriger hun af den :S
I morgen skal Speedy og Inani så møde dem, suk :fnis:

mette11

Jeg synes virkelig at Loke er for sjov!  :dans:  Men måske er han flov overfor nye med-ildere?? Altså hans hale har jo ikke samme pels-pragt som hvalpenes!!  :fnis: :fnis: :fnis:

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 25. Juni 2011, kl. 23:22
Jeg synes virkelig at Loke er for sjov!  :dans:  Men måske er han flov overfor nye med-ildere?? Altså hans hale har jo ikke samme pels-pragt som hvalpenes!!  :fnis: :fnis: :fnis:

Det sjove gik så lidt af Loke i går aftes. Han mente at hvalpene skulle have bank, mange bank!! Han lagde sig ellers op i en rund seng og puttede med dem, men lige så snart de begyndte at røre på sig, så skulle de bare have nogle stryg :S Da det havde stået på et stykke tid, valgte jeg at smide ham ud fra værelset!
Minnie har dog været sammen med dem hele natten og der er ingen problemer :dans:
Speedy er virkelig bange for dem. Han gemmer sig i min trøje, mens han holder panisk fast i min krave på blusen. Det er sgu nogle mærkelige dyr jeg har :S