Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Mazulis trolde - 7 uger og lidt

Startet af Line, 30. Juni 2011, kl. 21:24

Line

Så er ungerne efterhånden blevet et par uger ældre siden I så billeder sidst, så nu er det vidst på tide at jeg får lidt tid til at lægge nogle på nettet, så der kommer nok lidt flere end jeg plejer at lægge på :P
De er skønne, tossede og lege-gale alle sammen. Elphee render rundt og er et værre sludrechartol. Serafina er en fræk bisse der hopper og danser for at lege med hvem og hvad som helst, og den vogn er Leezar efterhånden også hoppet på, dog lidt mere nervøs for sine omgivelser end hvad man kan sige om Serafina :P
- Men det går nok snart over nu hvor Yéyé er flyttet sammen med dem. Hun skal nok lære troldene hvordan man leger rigtig vildt, og så nyder Mazuli bare at have fået noget andet selvskab end dutterne  <3

Leezar - ledig

Serafina - ledig

Elphee

Og så lige lidt af Mazuli og Yéyé der hygger  <3

Barky

Sikke nogen dejlige billeder Line... :D :D

De der hvalpe er altså mega nuttede.. :D Og så er det bare hygge at se Mazuli ligge med Yéyé..
Maleika gad ikke selskab, alle andre  fremmede ildere skulle døøø så længe at hun havde hvalpe!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Eliza

Det ser rigtig hyggeligt ud  :) og hver er de søde, meeen sku du ikke have beholdt dem alle eller var det bare en overvejelse?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Hvor går tiden altså hurtigt, det er jo helt vildt med alle de små hvalpe der lige pludselig er store :)

de er rigtig fine alle tre og hvor dejligt at Yéyé har fået lov at flytte ind :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Line

Julia: Det er bare helt vildt hyggeligt. Mazuli elsker Yéyé og Yéyé elsker hvalpene. Hun er bare så god med dem  <3 Zamira er dog kun sammen med dem når de ikke er i løbegården, for hun har altså stadig den der skræk for hvalpe. Inden de åbner øjnene elsker hun dem og slikker på dem; lige så snart de åbner øjnene er hun sikker på de er dødsens farlige ... øøøhh.... skidemaskiner?  :lol:

Eliza: har aldrig skulle beholde alle 3, men det gør mig absolut intet hvis de bliver her  <3

Karina: Ja, nogle gange når jeg ser på dem tænker jeg: "Var der ikke i går I lå lige så fint i mine hænder og puttede?"  :S Jeg kan simpelthen ikke forstå hvor tiden bliver af!

Men dejlige er de da at have rendende rundt. Gruer for den dag de begynder at hoppe og lege vildt, for da er det da sikkert at min lejlighed bliver omdannet til racerbane. Indtil videre har det da været til at kapere med kun Yéyé der løber forvildet rundt fra den ene ende til den anden for pludselig at springe på den første og bedste seng og dræbe den :lol: Måske jeg skulle installere bander så de ikke slår sig i svinget  :lol:

Cille

De ser så dejlige ud...og det er rart at se mazuli og yéyé ligge at hygge...de 2 har jo været venner siden de mødtes første gang :D <3

Dark Crystal Ferret

De er godt nok blevet store :) og de ser virkelig frække og glade ud.
De er virkelig en fryd at kigge på  :love:

Line

Hanne: Ja, det har de, og det vil de forhåbentlig altid være. Er så glad for at sammenføringen gik så hurtigt med dem, så de kunne få glæde af hinanden igen.  <3 Og Zamira nyder endnu en gang at have det hele for sig selv  :lol: Så skal hun bare forholde sig til dem når de er ude, men Mazuli er blevet meget bedre til at lade hende være efter Yéyé er flyttet ind hos hende  :)

Tak Maria

Minority ferrets

Nøj hvor er de søde :D Jeg er bare helt vild med lille Leezar ^^ en rigtig charmer!!!!
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Shamua

Hold op hvor er de fine! Alle sammen.. Argh.. Gå væk billeder!! :love:

Vh. Marianne

Line

alvin

www.fraekkefritter.dk