Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Uuuuups. Ny ilder!

Startet af Dyrenørden, 4. Juli 2011, kl. 20:30

Dyrenørden

Okay tak for hjælpen :) Er hvertfald blevet klogere og har også fundet ud af hvad jeg mener nu :) Ihh. Jeg har altså hvalpe kuller! Jeg tænker ikke på andet og drømte endda om at jeg havde fået en ilder hvalp i nat :) Så idag er jeg enddnu værre ;)

Anne

så må du jo finde dig en hvalp

Cille

Igen igen denne debat...hurraaaaaaaaaaa :lol:
ej gider slet ikke komme med ret meget,for min holdning kender alle vist... og hvis i tror at Dyrnørden har snakket silver med mig på den måde...så må jeg skuffe jer :P
Vi har snakket kort sammen igår aftes og det var bare ang hvad jeg måske troede der ville komme... men jeg aftaler som regel ikke noget før hvalpene er der(og det jeg pt har er vildfarvet)... og som det går i år her hos mig i år...ja så det mere held end forstand hvis jeg får hvalpe :lol:

Dyrenørden du skal finde det du føler dig tryk ved, og følge DIN mavefornemmelse, og ikke gå efter hvad andre mener/siger :D

Dyrenørden

Cille: hehe. ja men du sku så forbandet svært!!! Vil gerne have alle de ildere jeg ser! ;) Det ene øjeblik er jeg på vej ud af døren for at købe det første og bedste selvom det er dumt og det andet vil jeg gerne vente og se hvad der kommer rundt omkring ved opdrætterne men ventetiden er jo uendeligt lang hvis man skal vente 8-10 uger. hihi. Jeg har bestemt mig for at tage mig sammen og vente og se hvad der sker rundt omkring :)

Anne

#49
Du må nok hellere begynde at snakke med opdrættere i stedet for at vente og se. vi er ved at være sidst i hvalpesæsonen hvad angår nye kuld.
Nu kender jeg kun tavlen på farens side, men Line har vist et par hvalpe ledig endnu som snart er salgsklare.

Dyrenørden

Anne: Ja ved jeg godt. Har kigget lidt på hende Serafina hun ser dejlig ud :) Men ville helst have en han

Anne

#51
der er da også en ledig han.  (Leezar)

Dyrenørden

Ja ham har jeg også luret. Har skrevet til Line for at høre lidt mere om dem.

Anne

ok :) Altså der er jo nok også andre, men det var lige dem jeg kom i tanke om.

Cille

Anne er du blevet senil :lol:..mor siden kommer så herfra ;)
Mazuli og er så søster til min Medusa.

Dyrenørden

Ihh. hvad skal jeg gøre. Skrev på en ilder der måske var Paya's bror men det er det ikke. Men nu har ejerne lige fortalt han kun er ude hver anden dag og ellers står i et bur uden for. Er bare næsten nødt til at tage ham tror jeg. Hva synes i?

Anne

#56
Citat fra: Cille Dato  6. Juli 2011, kl. 19:13
Anne er du blevet senil :lol:..mor siden kommer så herfra ;)
Mazuli og er så søster til min Medusa.

Jeg vidste godt hun var fra dig, men kunne da ikke huske hvem der var i linien.

Dyrenørden: hvorfor spørger du os? I sidste ende kan kun du selv vælge hvad der er rigtigt for dig. Det er synd for ham, men desværre er der mange dyr der har det skidt og det er svært at redde dem alle. Klart det kan være fint at redde dyr, jeg har da selv gjort det, men når man er ud og kigge efter en ilder man skal have i sin flok, skal man jo også lige have med i baghovedet at den skal kunne passe ind (f.eks. hvis man ved de kun kan med hvalpe/voksne/hanner osv).

Amazing Ferret

Citat fra: Dyrenørden Dato  6. Juli 2011, kl. 19:54
Ihh. hvad skal jeg gøre. Skrev på en ilder der måske var Paya's bror men det er det ikke. Men nu har ejerne lige fortalt han kun er ude hver anden dag og ellers står i et bur uden for. Er bare næsten nødt til at tage ham tror jeg. Hva synes i?

Du skal gøre hvad du føler er rigtigt. Vi andre kan ikke tage valget for dig.....

Dyrenørden

ihh. jeg vil det hele :) Tror jeg tager ned og kigger på ham. han er ikke så gammel så tror ikke sammenføring bliver et problem :)

Dyrenørden

Kæresten er overtalt og vi skal kigge på ham imorgen. Synes i jeg skal tage Paya og Marcel med så de kan møde ham? Tænker lidt på smittefaren men hvis han ender med at skulle med hjem så det jo ligemeget :)