Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Så skete mit værste maridt.

Startet af lille_thor, 11. Juli 2011, kl. 17:46

Barky

Citat fra: Chanette Dato 12. Juli 2011, kl. 19:19
Det at drukne var osse min tanke, men at de ligefrem kan skride gennem toilette?? PYHA.... Ellers noget som I kan komme i tanke om?? Noget jeg lige skal ha i tankerne når jeg render rundt her og sikre hus??

Køkkenet er nærmest en stor forsvindingsfælde.. *G* Jeg har stoppet alle mine huller i køkkent. (troede jeg, indtil at en venindes ilder forsvandt i et hul som var for lille til at mine egne kunne komme igennem. Så nu er DET hul også sikret, og vi fik ilderen ud igen, ja, dem begge faktisk)

Bag toilettet er der også et hul.
Rister som sidder over afløb
Løse karme
Om ilderen kan åbne skabe og der er huller i dem også.

Alt hvad du har af huller i hjemmet simpelthen. ca op til 1,5 meters højde (højere, hvis der er noget de kan klatre på).
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Ja jeg har da haft en ilder under toilettet pga den sprække der er åben i hullet omme bagved toilettet.  :o
Ann Hillerslev.

Emils far

Hvis man har sin egen vaskemaskine, og dyrene er løbende rundt i huset, SKAL man have fuld kontrold om ingen af dem måske sover i den før man starter den. Jeg får stadig tårer i øjnene når jeg tænker på da min f. d. samboer ringer og græder/skriger hysterisk fordi hun lige har opdaget den grufulle fejl.....og Felix  er fundet død i maskinen....   

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Emils far Dato 12. Juli 2011, kl. 22:37
Hvis man har sin egen vaskemaskine, og dyrene er løbende rundt i huset, SKAL man have fuld kontrold om ingen af dem måske sover i den før man starter den. Jeg får stadig tårer i øjnene når jeg tænker på da min f. d. samboer ringer og græder/skriger hysterisk fordi hun lige har opdaget den grufulle fejl.....og Felix  er fundet død i maskinen....   

EEIIIJJJ! Er det virkelig sket!!! Puha hvor grimt, tænk at opleve det...

lille_thor

Citat fra: Emils far Dato 12. Juli 2011, kl. 22:37
Ej vor forfærdeligt :(
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred