Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ludvig, Bøffe, Ditmar & Flemming

Startet af Barky, 25. Juli 2011, kl. 14:34

Barky

Citat fra: Malene Dato 26. Juli 2011, kl. 20:16
Citat fra: Barky Dato 26. Juli 2011, kl. 20:02
Og ØV.. Sussie har lige sms'et mig at hun vil have ALLE 4 med hjem igen.. Snyyyyyd... Jeg har jo kun 2 selv altså...
Så må du få dig nogle flere ildere! Du har jo god tid til at finde en til næste års hvalpesæson :P

Jeg vil ha dem her...!! :(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

Citat fra: Barky Dato 26. Juli 2011, kl. 20:19
Citat fra: Malene Dato 26. Juli 2011, kl. 20:16
Citat fra: Barky Dato 26. Juli 2011, kl. 20:02
Og ØV.. Sussie har lige sms'et mig at hun vil have ALLE 4 med hjem igen.. Snyyyyyd... Jeg har jo kun 2 selv altså...
Så må du få dig nogle flere ildere! Du har jo god tid til at finde en til næste års hvalpesæson :P

Jeg vil ha dem her...!! :(
Men det kan du jo ikke få. Så må du lede efter nogle små kloner :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Louise V

Sikke smukke og søde de ser ud  :love:

Er helt pjatte med Ditmar  <3

men ret sjovt du lukker dit bur af på samme måde som jeg gør her  :fnis:
Jeg har også en udbryder konge så løbegården er også sat rundt om i back up  :D

Barky

Citat fra: Louise V Dato 26. Juli 2011, kl. 20:56
Sikke smukke og søde de ser ud  :love:

Er helt pjatte med Ditmar  <3

men ret sjovt du lukker dit bur af på samme måde som jeg gør her  :fnis:
Jeg har også en udbryder konge så løbegården er også sat rundt om i back up  :D

Det er nu Sussies bur, så basserne bor i noget hjemmevant.. Og løbegården er godt nok en sikring så Bøffe ikke kan stikke for langt, når hun klemmer sig ud mellem tremmerne. Men mest af alt er det en sikring mod min egen tæve, som HADER gæster..

Louise V

Hehehe når okay =P Det er en sikring der virker :)

Jeg gør det kun for han ikk skal løbe forlangt hvis han stikker af ud af buret  :fnis:

Sussie

Ihh, så fik jeg endelig set de fine billeder ordenligt  <3 Du har virkelig fanget nogle af deres aller typiske udtryk, haha!

Superlækre billeder Julia og det ser ud til at de virkelig har hygget sig  :D Tak for den superprofessionelle pasning. De nåede lige at opdage at de var hjemme, så gik de kolde :lol:

Sjovt at det var så let for Felinas madmor at genkende familien, hehe. Jeg må også snart få luret nogle billeder af Flemming og Ditmars søskende og se hvordan det står til derude :)

Barky

Citat fra: Sussie Dato 28. Juli 2011, kl. 19:54
Ihh, så fik jeg endelig set de fine billeder ordenligt  <3 Du har virkelig fanget nogle af deres aller typiske udtryk, haha!

Superlækre billeder Julia og det ser ud til at de virkelig har hygget sig  :D Tak for den superprofessionelle pasning. De nåede lige at opdage at de var hjemme, så gik de kolde :lol:

Sjovt at det var så let for Felinas madmor at genkende familien, hehe. Jeg må også snart få luret nogle billeder af Flemming og Ditmars søskende og se hvordan det står til derude :)

De var en sand fornøjelse at passe Sussie... :D