Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

hmmmm

Startet af TulleogElvis, 15. August 2011, kl. 17:24

Anne


mette11

CitatHer går man og tro man har solgt alle de dejlig unger, men vi har 2 hanner og 2 piger tilbage da folk ikke kan overholde deres aftaler..... syntes det er for lavet at løbe fra en aftale, og så når man ringer til telefonen så er den slukkede, man har ikke nosser nok til at fortælle man ikke ville ha dem adligevel....
Uden at kende noget til nogen som helst i den her sag, så vil jeg da mene at der kan være mange grunde til at folks telefon er slukket. Nu ved jeg ikke hvor længe i har forsøgt at komme i kontakt med dem, men det er jo højsæson for ferie og jeg ved da at da vi var en tur i Sverige havde vi problemer med mobildækningen (vi var midt ude i en skov - langt fra civilisationen). Der kan være utrolig mange årsager til en telefon er slukket (den kunne også være gået i stykker jo), så jeg synes det er hurtigt at dømme folk - men igen det kommer jo an på hvor længe i har forsøgt at kontakte dem.

Hvis de virkelig ikke vil have ilderne alligevel og ikke tør sige det, ja så er det vel også bedre at ilderne kommet et andet sted hen jo.

TulleogElvis

vi snakkede med personen dagen før og hun skulle bare finde en til at køre og ville skrive til os når hun vidste noget, men nu tager hun den ikke og lige efter er den slukkede....