Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mine drenge Bastian og Dirch.

Startet af Stephanie, 29. August 2011, kl. 00:21

Stephanie

Sølvsten: Tusind tak :D

Karina: Tak for de fine ord om mine drenge, og ja, Julia kan bare trylle med et kamera :D

Maria: Ja det er rigtig længe siden du har set mine drenge. Jeg synes billederne Julia har taget er gode, men synes mine drenge ser noget afpillede ud i pelsen, specielt halen, så de er ikke smukke lige nu  :fnis: :fnis:

Mette11: Ved ikke helt om jeg tør lade dem komme hjem til dig hvis Mallow får dem overbevist om at det er sidste mode at have haler med lidt hår på. Jeg prøver ihærdigt at overbevise dem om at rigtige drenge har rigtige haler.

Lussingen: Hmm, jeg burde vist tale et par alvorsord med Loke, sådan at starte en hårløs hale trend, men Loke ser så sød ud at jeg ikke kunne nænne at fortælle ham at det ikke er pænt gjort at starte den trend.

Trine: Tak for de søde ord. Mine drenge nød vist også at være på besøg hos dig :D Og de nød i stor stil Ivan, specielt de gode godbidder han gav dem :D

Christina: Ja, du må få hilst på dem på et tidspunkt (hihi, så har jeg nemlig en grund til at få snakket lidt mere med dig ;))

Shamua: Hihihi, skindet bedrager så meget, han kan godt være en lille bandit, han er nemlig den bedste ildersikringstester, han elsker at kravle op.....og helst steder hvor han IKKE må kravle.

Julia: Storhedsvanvid når det gælder din fotografering er fuldt forståeligt, for du er super dygtig til det ;)

Anne: Tak for de søde ord, ja, jeg synes også de er dejlige at se på...men det skal jeg jo synes :P