Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mine drenge Bastian og Dirch.

Startet af Stephanie, 29. August 2011, kl. 00:21

Stephanie

Ja, af mangel på kamera så har jeg ikke smidt billeder af mine dyr i et par år efterhånden  :o

Så nu må det være på tide. Julia var så rar at komme forbi Trine for at tage billeder af mine drenge, og her er der så nogle af dem, selvom de ikke var så samarbejdsvillige, men hvornår er ildere lige det?

Alle billeder er taget af den ikke mindre end geniale fantastiske smukke og guddommelige Julia Keil Beck :P :P

Først et af Bastian der hænger hos mig

Pelsdyret fik pelskrave på, det var Bastian ikke voldsomt imponeret over

Her fra siden og med grim hale

Og et af hans fjæs :D

Og så er der hvalrossen Dirch

Her ser man tydeligere hans evigt bøvede udtryk fordi hans tænder stikker så langt ud :D

Barky

Citat fra: Stephanie Dato 29. August 2011, kl. 00:21
Alle billeder er taget af den ikke mindre end geniale fantastiske smukke og guddommelige Julia Keil Beck :P :P

Det er bare DEN HELT RIGTIGE måde at omtale mig på...!  :dans:  :lol:

Anne og Malene må gerne lige bemærke det der er fremhævet med blåt..  :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten

KariN

Hvor er de fine dine drenge :D

Ja Julia kan et eller andet med de ilder-dyr der når hun tager billeder ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dark Crystal Ferret

Virkelig dejligt at se billeder af dem igen. De er lige så smukke som de plejer jo.

- og det er jo ikke første gang Julia er blevet omtalt sådan vil jeg sige :lol: Du har bare styr på det med at tage billeder Julia ;) Glemmer aldrig da du fik 7 af mine dyr til at falde i søvn på et tæppe og derefter fik båret dem alle over på et bord hvor de pænt sov videre i en stor klynge mens du tog billeder af dem. du har gude evner til de dyr :fnis: -

mette11

Dejlige drenge  <3 Det der hale-look er altså højeste mode bland sorte ildere siger Mallow! Hun dyrker det også selv (har dog mistanke om at det er efter hun har mødt Loke - skam dig Loke at påvirke min lille uskyldige pige på den måde! :ja:).

Dejligt endelig at se billede af dem igen!! :dans:

Pas på med at ros Julia sådan! Hun får bare (mere) storhedsvavnvid  :P :P :P

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 29. August 2011, kl. 09:33
Dejlige drenge  <3 Det der hale-look er altså højeste mode bland sorte ildere siger Mallow! Hun dyrker det også selv (har dog mistanke om at det er efter hun har mødt Loke - skam dig Loke at påvirke min lille uskyldige pige på den måde! :ja:).

Dejligt endelig at se billede af dem igen!! :dans:

Pas på med at ros Julia sådan! Hun får bare (mere) storhedsvavnvid  :P :P :P

*host host* Loke vil bare ikke være den eneste med sådan en grim hale, så derfor forsøger han at sætte en trend igang ;) :fnis:

Dejlige billeder af nogle skønne dyr :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

De er simpelthen så skønne de drenge <3 og helt vildt hyggelige at have på besøg :D undskyld jeg har været så lang tid om at sende billederne *rødme*

Shamua

Åhh nogle fine dyr. Han er da bare for kær ham Dirch. :love: Lige til at kramme!

Vh. Marianne

Barky

Jeg har lært storhedsvanvid af mine ildere... Det er en følgesygdom... eller nowet... :P Haha...

Jeg glemte jo helt at rose dine drenge Stephanie! De er så fiiiiineee og søøøøødeeee.... :D

CMS

Fine drenge Stephanie! Jeg glæder mig til at hilse på dem engang ved lejlighed :)
Mange hilsner Christina

Anne

Jeg er desværre blå-farveblind, så jeg ser bare et stort tomrum :P Jeg gætter på der skulle stå tosse-julia.

Dine dyr er bare så dejlige at se på Stephanie <3

Barky

Citat fra: Anne Dato 29. August 2011, kl. 15:45
Jeg er desværre blå-farveblind, så jeg ser bare et stort tomrum :P Jeg gætter på der skulle stå tosse-julia.

GUUUUUUD.............! står der...

Og du kan lige få den i andre farver også, for det tilfælde at du nu skulle blive farveblind overfor sort også..

Gud, gud, gud, gud, gud...

CMS

Citat fra: Barky Dato 29. August 2011, kl. 15:52
Citat fra: Anne Dato 29. August 2011, kl. 15:45

GUUUUUUD.............! står der...

Og du kan lige få den i andre farver også, for det tilfælde at du nu skulle blive farveblind overfor sort også..

Gud, gud, gud, gud, gud...

:lol: :lol: :lol:
Mange hilsner Christina

Anne

jeg er desværre julia-sludder-blind :P alle de tomme indlæg.....