Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Felix har møtt sin aller første ilder

Startet af Beate, 30. August 2011, kl. 21:59

Beate

Så kom endelig dagen hvor Felix skulle møte en ilder for første gang! Vi fik komme hjem og møde Maleika og Zallie hos Barky herinde :) forøvrig møtte vi jo også Arthur som snek sig med på et billede.

Her er de lige før Felix ble lidt for nærgående og Zallie protesterede højt  :P

På vej hjem var vi innom Lidl og de har dette på tilbud denne ugen! 129 kroner, og perfekt ilderstørrelse :)

Det har med andre ord vært en god ilderdag her hos os i dag  <3
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Shamua

Det var da dejligt! Og rigtig fedt klatretræ :)

Vh. Marianne

Bawa

Hvor ser det bare ud til at have været en hyggelig da :)
- Og så tror jeg da lige at jeg skal en tur i Lidl og hente sådan et kattetræ der!

Beate

Ja det var rigtig dejlig :) Felix har sovet siden vi kom hjem og sover endnu.

Jeg sto å hadde en monolog med mig selv inde på Lidl, for Felix HAR jo mange ting...men han har ikke et kattetræ :P hvilken som helst forkælet ilder bør jo ha det!

Bawa

Ildere kan aldrig få for mange ting! Mine har i forvejen et kattetræ der går helt op til loftet - som de elsker.
Men sådan et lille et som det der ville jo passe fint ud i vores/deres gang :P

Beate

Jeg får forklare det til min kæreste. Han mente nemlig at pap-kassen til Felix var nok!

KariN

Hvor ser han ud til bare at syns at Zallie er dejlig :D

og ens ildere kan ikke få for mange ting :lol: Selvom min kæreste også forsøger at fortælle mig at jeg skal holde op med at købe mere til dem :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Hvor dejligt for jer at komme ud og møde andre ildere. Hvor var Malzilla (også kaldet Maleika)?? Forsvarligt spærret inde går jeg ud fra  :P

Det ser lækkert ud det kradsetræ. Hvis din kæreste brokker sig, så send ham herhjem en tur. Når han har set hvad mine kræ har, stopper han nok med at brokke sig!  :P

CMS

Zallie!! <3 Det ser ud til, de to har hygget sig..
Mange hilsner Christina

AlisVolatPropiis

Ihhh jeg er altså lidt misundelig....måske jeg virkelig burde komme mig over min smittefare angst....hmmm....altså :D

men jeg er glad for i har haft en rigtig god dag -alle sammen :)

Barky

Felix er SÅÅÅÅÅÅÅÅ sød!!!!! Han minder mig sådan om min gamle ilder Sirius... <3 Bortset fra at han er meget sødere end Sirius nogensinde blev. *G*

Jow, Malzilla var forsvarligt lukket inde, og med god grund.. Hun gik besærk bag tremmerne når Felix bare gik forbi buret..
Og Zallie blev lidt gimpet da Felix ville smage hende i nakken. Men det er så klassisk Zallie, så hun bed ham lidt i nakken da han lå og sov.. Stakkels Felix, men Zallie er virkelig også MEGET mokket.. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Beate

Trine: Ja, det syns jeg du skal ;) jeg vil gjerne hilse på dig og dine ildere igen.

Karin: Det billede er lidt misvisende, hehe. Felix sovnet og vi la Zallie ved siden af ham :P men det var så herlig å se ham sammen med en anden ilder altså <3

Barky: Tak :D Det er alltid herlig når andre også syns ens dyr er søde! Og bare si ifra når du får vildtfarve-abstinenser ;)

Anne

Det ser ud til at have været en succes :D dejlige billeder

Miliah

Ser hyggeligt ud  :) og tak for tip med kradsetræ, var selv nede og købe et i dag!  :P

Stephanie

Hvor er det godt at han har prøvet at møde andre ildere :D

Han ser så sød ud, og ja...Zallie er lige så dejlig som hun plejer at være :D