Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Zarfia Kasmina og den nye i flokken Irish Coffee

Startet af Dark Crystal Ferret, 4. Oktober 2011, kl. 15:47

FerretParadise

Jeg er ikke ude på at ødelægge din glæde ved din nye dreng, det glæder mig bare, at du endelig fik dit ønske om en sort angra dreng opfyldt.  :)

Men ja, som vi skrev om på msn, så forstår jeg slet ikke, at du køber en dreng hjem til avl fra den linje. Jeg har selv købt 4 dyr hjem fra den linje, og har måtte tage alle ud af avl pga kryptokisme.
Som du ved, så kan en han jo være bærer selvom han har begge sten nede, så det er bestemt ikke en garanti. Cyrill havde begge sten nede.

Jeg ville sådan ønske, at du kunne lære af de fejl jeg har gjort, så du ikke behøver begå dem selv.  :'(
Ann Hillerslev.

Eliza

Når du nu ved han har krypto i linjen, hvorfor så ik bare glæde dig over den dreng du har fået som du altid drømte om og så ikke bruge ham i avl..
Jeg gider i hvert fald ikke høre på at du prøver at avle noget som helst væk fra dine linjer, når du så åbentlyst bruger sådan en han, for det vil jo være direkte løgn.
Alle ved at en han sagten kan bære kryptogenet selvom han har begge sten, ligesom tæven også kan bære det som Cyrill's søster. Faktisk er sandsynligheden for at der er gået nogle fri fra en linje meget lille, men de fleste vil være bærer af genet.

Hvordan ved Carmen at han ikke er bærer?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.