Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Inani, verdens sødeste kælling

Startet af lussingen, 4. Oktober 2011, kl. 19:11

FerretParadise

Her er så nogle billeder af Inani, det er nok ikke helt de samme som Mette har lagt ind.
De er også taget af SilverDragon.

Jeg vil så sige, at jeg er helt vild med hende Inani pigen. Hun er simpelthen bare såååå morsom når hun gnaver i mit håndled, og bliver skide sur når jeg så griner af hende. For det gør jo ikke ondt.  :lol:
Ann Hillerslev.

mette11

Uhhhh så fin hun er nu hvor jeg rent faktisk kan se hende!  :P Hun er skide lækker... :dans:

lussingen

Tusinde tak for de søde ord om vores dejlige kælling.

Mette: Når Inani deltager på udstillinger, får hun faktisk træk for alt :fnis: For små øjne, for smalle skuldre, for lille hoved, for store ører, for spids i ansigtet, for mærkelige fødder, for kort hale, forkerte markeringer osv osv... Det er faktisk lidt sjovt, men i vores øjne er hun også helt fantastisk.

Ann: Jeg ved at Inani elsker at bide i dig :lol: Det er vist hendes ynglingsbeskæftigelse :lol: Og nej, hun bider ikke hårdt, hun er bare en fjolle-bolle 8)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Jeg synes også hun er rigtig dejlig... Og det er altså top underholdning at se hende bide i Ann... Og Ann... Hun griner bare..  ;)