Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ilder shampoo! HASTER :)

Startet af Louise Cecilie, 12. Oktober 2011, kl. 19:16

Stubba

.. Jeg tror faktisk ikke engang jeg har en shampoo til ildere. Og jeg har da haft mine i et par år :P
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Sisser

Føler mig lige en smule stødt her, da Kiki kommer fra mig...

:)

Det eneste jeg har sagt ang. det er, at jeg generelt ikke har haft hende i bad... Har givet hende en skyller en enkelt gang fordi hun var decideret beskidt, og det er det... For det er ikke godt for ildere kommer i bad :)
Derudover har jeg sagt da du spurgte, at jeg faktisk ikke vidste noget om det og at du derfor ikke måtte hænge mig op på noget... Men, jeg kunne forestille mig, at det var en gang om måneden med shampoo (Hvis nødvendigt) Og eller måske en skyller om ugen,... Men som sagt - har jeg ALDRIG haft brug for, at vaske hende med shampoo... Og yderligere har jeg sagt, at jeg ikke ved det overhovedet...

Men det er da rigtig træls, at blive sat i sådan et dårligt lys ! Jeg fik at vide da jeg selv fik hende, at man ikke skulle bade dem for ofte - så jeg har faktisk ikke gjort det :)

Så næste gang så husk lige på - Jeg er også på det her forum og ser hvad du skriver ;) Så få liiiiige hele historien med så du ikke støder nogen :)

Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten