Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Er der nogen der driver deres opdræt med CVR?

Startet af lizzy171002, 24. November 2011, kl. 09:49

AlisVolatPropiis

Men mon ikke de også havde mere en i gennemsnit 6 kunder om året? Og tjener lidt mere end praktisk talt intet? At give en elevløn er hvad? 11000kr i måneden..? Det er hvad de fleste avlere tjener årligt på hvalpe - uden at medregne udgifter til parring, dyrlægen, foder, tilskud og chip og vaccine til alle hvalpene...og der er altså ikke mange der vil give af deres private månedsløn....:)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lizzy171002 Dato 26. November 2011, kl. 22:18
Eliza: Tja...Da jeg var på praktik på en dyreklinik, i otte timer om dagen/en uge, var der en eneste ting jeg måtte. Der var tre borde, og de skulle tørres af efter vær konsultation. Jeg spurgte om jeg ikke skulle hjælpe til, når der blev støvsuget/tørres støv af/lagt nyt foder ind/vasket gulv, osv, men ak nej.

Øv hvor et lortested så!
Jeg var i 5 ugers prkatis på et dyrehospital og jeg endte da med at lave præcis det samme som deres veterinærsygeplejesker! Det eneset jeg ikke fik lov til var at tage blodprøver, men ellers var jeg da med under alle operationer og forberedte dyrene, forberdte til selve opperationen, gav sprøjter osv!

Det gik faktisk så godt så de gerne ville ansætte mig som medhjælper mens deres ene veterinærsygeplejeske var på barsel!

Find et andet sted hvor du får lov at prøve tingene af!