Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Bandit hygge

Startet af FerretParadise, 28. November 2011, kl. 19:38

FerretParadise

Jeg var blevet inviteret til noget "hvalpe" hygge med banditterne igår, og fik taget en smule billeder, som jeg lige vil dele med jer andre.
Det er jo et stykke tid siden I har set billeder af et par af dem.

Striking Texas Jack of FerretParadise

Hunky Jackson McKoy of FerretParadise

Tempting Wild Bill of FerretParadise

Stunning Sundance Kid of FerretParadise

Pretty Boy Floyd of FerretParadise

Ann Hillerslev.

lussingen

Det var så hyggeligt at være sammen med banditterne igår. Jeg nød virkelig dagen og hvor var det dejligt at de alle kunne lege og hygge sig sammen  <3 Tænk engang at vores "små" hvalpe nu er blevet så store :S
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Hvor ser de fine ud :) det er sjovt de er så forskellige, for jeg synes de var så ens som små  ;) men hvor er maskerne, jeg troede rigtige banditter havde masker  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 28. November 2011, kl. 19:45
Hvor ser de fine ud :) det er sjovt de er så forskellige, for jeg synes de var så ens som små  ;) men hvor er maskerne, jeg troede rigtige banditter havde masker  :lol:
De går med rygmærker i stedet for.  :P

Tak Anne.  :)
Ann Hillerslev.

Louise V

De ser bare så smukke ud allesammen  :love:

AlisVolatPropiis

heh der røg Cyrill -sammenligningen, de ligner faktisk alle Fire ret meget...med eller uden maske :)

FerretParadise

Jeg synes Texas Jack er skide smuk, hvis han bare var en tæve.  :lol:

Men ja, de ligner alle ret meget Fire, specielt Sundance.  <3
Ann Hillerslev.

Dyrenørden

Hvor er de smukke allesammen  <3

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Det ser ud til at have været en rigtig hyggelig dag... Glæder mig sgu til at hilse på den igen... Men eller uden rygmærker.. :P

De er godt nok blevet kønne allesammen..  <3

Miliah

De er bare blevet rigtig flotte  <3

Sulejma

jeg hedder Sulejma, jeg er fra o3/o7-2o11. Jeg er bidetrænet -eller, det er sjovt at bide mor og far i tæerne når de sover [:men ellers er det kun sjovt når jeg er gejlet op :D men jeg bider ikke hårdt. Jeg elsker at dele is med mor,eller sidde på hendes skuldre når hun laver mad [: årh eller at sove på fars brystkasse - det er lige sagen .. BåtBåtBåååt herfra

FerretParadise

Citat fra: Sulejma Dato  9. Januar 2012, kl. 21:30
lækker sag :D

Tak. Men hvem af dem mener du, for der er billeder af flere af mine "banditter" i denne tråd?
Eller rettere og rettere, de er jo ikke mine mere, men så "mine hvalpe".  :P
Ann Hillerslev.