Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Søde, skøre Lugh har fået nyt aktivitetslegetøj.

Startet af Anne, 3. Februar 2012, kl. 13:19

Anne

Jeg købte sådan en aktivitetsdims på zooplus, hvor de først skal vippe maden ud af rørene (nemt nok) og derefter få den ud fra "piggene" (knap så nemt). Lugh fangede også den med rørene med det samme, men blev ret frustreret da han så ikke kunne nå godbiderne med munden. Jeg må indrømme at jeg var tæt på at tage "pig"delen af, fordi jeg synes det var så synd og regnede med an aldrig ville fange den, men heldigvis lod jeg ham prøve selv. Nu har han fanget at han skal bruge poterne til at få maden ud. Han kan stadig godt blive lidt sur på den og slæbe den rundt, hvis det ikke lige virker, men han bliver mere og mere effektiv. Jeg har tydeligvis undervurderet hans intelligens.

Først skal godbiderne ud af rørene.

Og så er det de havner dernede hvor ens hoved ikke kan være!

men så er det godt man kan  bruge poterne til at få dem ud alligevel, det er kun de "orange" vi gider have, dem der er kylling. Det andet er jo bare dumt tørfoder... Det er godtnok tydeligt at hende madmor ingenting ved. (forbløffende nok fik han næsten ingen af de almindeige ud ved et uheld, han gik målrettet efter dem med kylling)

ohm nom nom der var en af de gode!

Puh, alt det arbejde kalder på en slapper

forbenet klør

Shamua

:love: Hvor er han dygtig, og fin, og lækker og dejlig!!!!! <3

Vh. Marianne

lussingen

Hvor er han bare en snedig og dygtig dreng :) Dejlige billeder af ham :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

For satan da hvor er han dejlig at se på.

Jeg har også det stykke legetøj og det kan godt være at du syens det er indlysende at de skal vippe maden ud, men jeg har altså et par ilder der ikke har fattet det endnu. Jeg fortæller ikke hvem!

KariN

Hvor er han sød <3

Har pigerne fanget ideen med det nye legetøj endnu?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor kært! Pas på han ikke prikker et øje ud på sig selv :lol:

AlisVolatPropiis

Åh hvor er han bare skøn altså :D og sejt legetøj o.O

Anne

Tak alle :)

Christel: Har du prøvet med nogle dejligt duftende (for en ilder) godbider og så ladet dem lugte ned i hullet til "røret"? Jeg skulle lige vise dem at der var mad i og så gik det fint.

Karina: ja det har de, men jeg har brugt mere tid ed Lugh på den, for han er jo alene for tiden. Men pigerne kan nu også sagtens finde ud af det. Det er god aktivering når de skal have maden ud fra "piggeme". Jeg synes det er et super godt køb :D

A_M_T: jeg var mere bange for at han skulel knække sine tænder i forsøget på at bide "piggene" af.

NemoToft

Stubba

HVOR SEJT!
Hvad har du givet for den? For overvejer da kraftigt at Rofus skal have sig sådan en.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Anne

Stubba

Citat fra: Anne Dato  4. Februar 2012, kl. 12:08
Omkring 111 kr :)

Det var da ikke dyrt .. Hm. Sådan en tror jeg da Rofusen skal have!
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

PiaLyng

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato  3. Februar 2012, kl. 20:14
Tak alle :)

Christel: Har du prøvet med nogle dejligt duftende (for en ilder) godbider og så ladet dem lugte ned i hullet til "røret"? Jeg skulle lige vise dem at der var mad i og så gik det fint.

Karina: ja det har de, men jeg har brugt mere tid ed Lugh på den, for han er jo alene for tiden. Men pigerne kan nu også sagtens finde ud af det. Det er god aktivering når de skal have maden ud fra "piggeme". Jeg synes det er et super godt køb :D

A_M_T: jeg var mere bange for at han skulel knække sine tænder i forsøget på at bide "piggene" af.

Ja det har jeg. Der er 2 af mine der ikke kan finde ud af at vippe den men tilgengæld kan de godt finde ud af at tage dem der ryger ud når de andre har vippet. Måske er de bare dovne. Men det er det sjoveste stykke legetøj her hjemme.

the bird

hvor har du fundet den henne? jeg har en lille tot der godt bruge lidt aktivering, så kan han nemlig ikke springe over hvor gæret er lavest:)