Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mimer og Gaia på snetur

Startet af the bird, 5. Februar 2012, kl. 15:21

the bird

så skulle to af vores totter ud i sneen for første gang  :)

det første Mimer gjorde var at begrave hovedet så dybt ned i sneen han kunne og så bare tonse fremad med alt hvad han kunne, mors lille sneplov  :lol:

lille Gaia syntes godt nok det var koldt for hendes små potter, så hun satte sig på ens sko til hun blev samlet op så hun kunne gemme sig i ens jakke

og så ind i fars ærme

jeg undskylder kvaliteten, vi havde glemt vores kamera så billederne er taget på min telefon

Dark Crystal Ferret

Hvor er de søde. Kan du ikke fortælle mig hemmeligheden bag hvordan du får din kæreste med ud når du skal tage billeder :dans: Min manse skal overtales i flere dage, og jeg havde ellers drømt om at få nogle gode vinterbilleder af Pixen og af Emma i dag - men ej han skulle holde søndag!!! :fanget:

the bird

har du overvejet at stjæle hans spil og blackmaile ham;) den virker hver gang  :motorsav:

Shamua

Søde billeder :) Ja sneplov er en sjov leg i sne :P

Maria: Bare brug: Hvis du hjælper mig med billeder, så hjælper jeg dig med .. et eller andet :P Virker :) .. og så sig at han jo bare skal holde i snoren og gå efter ilderen :P

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Shamua Dato  5. Februar 2012, kl. 19:32
Søde billeder :) Ja sneplov er en sjov leg i sne :P

Maria: Bare brug: Hvis du hjælper mig med billeder, så hjælper jeg dig med .. et eller andet :P Virker :) .. og så sig at han jo bare skal holde i snoren og gå efter ilderen :P

Jo det prøver jeg nu også. Men det er begrænset hvad jeg kan hjælpe ham med på hans Computer :fnis: Så tvivler på han vil have min hjælp. Har lovet at lave hans hjemmeside når han starter sit firma op engang. Men indtil da er der ikke meget der bider på (det er for det meste mig der står for alt med rengøring osv herhjemme nemlig  :fnis: )

Men kan da stjæle hans mus og så sige han får den igen når han har hjulpet mig med billederne - Den vil virke!!! muhahahaha. Selvom han nok bliver møg sur på mig  :fnis:

the bird

ej helt ærligt, står du der helt alene med rengøring, slemme Robert, slemme, slemme Robert..
den med musen lyder som en plan, og han har bare og opføre sig ordentligt, ellers kommer jeg og bruger en hel eftermiddag på at gnave ham i anklerne, og inden jeg stikker af laver jeg en aftale med Pixi dyret om at fortsætte hvis han er uartig igen.. så kan han nemlig lære det, og passer han ikke på, så børste jeg ikke tænder før jeg går i gang  :irri: MUAHAHA