Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Så der Billeder fra svømning :)

Startet af Louise V, 11. Februar 2012, kl. 17:10

Louise V

Det var super hyggeligt og totterne er død trætte idag  :lol:
ineg af dyrene var i på samme tid! skulle nødig har hunden druknede ilderne ..

Billederne er lidt dårlieg men det heller ikk nemt når de bevæger sig og der kommer duk osv.
dårlige undskyldninger er der nok af  :P

Her har vi først Pelle:

Og så Kessler :) det var lidt hårdt med den lange Pels  :love:

Og så ryster vi os:

Jeg gider ikk dig mor du sætter mig bare i igen :P

Og så har vi Dronning Fnug  <3
Hun er så dygtig til og svømme..

ilderhjemmet

dejlige billeder, man kan da se de hygger sig  :)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Barky

Heheh... Super god ide at tage dem med i svømmeren... :P Også selvom de måske ikke er helt enige....

Det kunne måske faktisk være en ide til ildere som har svært ved at tabe sig?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

PiaLyng

Det er lidt cool på en måde :)!
Må da også være god motion - især for ildere som kan li at svømme eller være i vand :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Det er ret sejr det der!  Selvom heg ikke er helt sikker på at ilderne ville sys det samme! Men det gør jo noget godt;0)
Hvordan er vandet? Nu tænker jeg sårn på hvordan de holder bassinet rent? Der er vel ikke klor i?

mette11

Det gad jeg godt prøve med Mallow  :)

Dark Crystal Ferret

Jeg syndes altså det er så sejt i gør det. Det er en sej måde at aktiverer sine dyr på en ny og anderledes måde, som jeg bestemt ville ønske jeg havde mulighed for med vores. Så cool Louise.
Og så er jeg jo bare så spændt på om Kessler kommer til at nyde at svømme lige så meget som hans søster jo gør. Det ved du jeg har snakket om jo. Jeg syndes det er sjovt de her hvalpe har haft den store interesse for vand som de har. Ingen også derfor syndes jeg det er så sødt du vælger at prøve det her! <3

Sølvsten

Lena og Peter

De ser ud til at hygge sig... Dejlige billeder.. :)

FerretParadise

Sikke da en fed ide, det gad jeg godt prøve med nogen af mine.  :)
Ann Hillerslev.

CMS

Mange hilsner Christina

AlisVolatPropiis

Mine ville myrde mig mens jeg sov hvis jeg vovede at tænke på at gøre det samme med dem :lol: men fedt at dine gider :D