Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vi hygger og leger en almindelig fredag aften :) (Mange billeder)

Startet af KariN, 19. Februar 2012, kl. 09:58

KariN

I fredags var alle 3 ildere herhjemme lige i hopla, de løb rundt og legede og hyggede sig, det kom der nogle billeder ud af som jeg da lige vil dele med jer :)

De fik lov til at lege med min hyggedyne som jeg normalt bruger på sofaen

Sjulle hoppede rundt ovenpå Cassie som var inde i dynebetrækket

Det var åbenbart en meget sjov leg

Drengene fjoller

Cassie tittede lige ud af dynebetrækket

Og så fik Nano øje på hende

og så skulle hun drilles

Så fik de lov at komme med ind i soveværelset, der plejer de ellers ikke at få lov til at komme ind, så det var også bare et hit :lol:

Sjulle danser

Så blev der leget med madfar i sengen

Julian syns selv at han er meget farlig

Imens mente Cassie at hun skulle undersøge vasketøjet

Nano skulle selvfølgelig også derop

Cassie ville dog hellere undersøge papakassen

Så mente Nano at nu skulle han lege i sengen med madfar

BØH!

Da vi gik ind i stuen igen mente Julian og Cassiopeia at et par godbidder var på deres plads :lol:

"Madmor åbn den skuffe, det er der godbidderne ligger"

Julian prøver at stirre skuffen åben :lol:

Det var alt for denne gang, sorry for de mange billeder, men jeg kunne ikke lige vælge :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

PiaLyng

Julie

De ser ud til at hygge sig gevaldigt. Dejlige billeder :D

mette11

Ja efter en hård omgang leg må man da have godbid  ;) Elsker at se legende dyr - det er så hyggeligt <3

AlisVolatPropiis

ih mine skønne nevøer og niece :D det er dejlige billeder krinsen :D og hvor de hygger sig :D

FerretParadise

Sikke en skøn billedeserie, den fik mig helt i godt humør.  :)
Man kan virkelig se hvor sjovt de har det, og det ser ret fedt ud, at du har fanget dem midt i nogle spring, så de hænger der i luften.  :fnis:

Stakkels Sjulle, at han ikke kunne stirre skuffen åben, det er da snyd.  :P
Ann Hillerslev.

the bird

ej hvor ser det hyggeligt ud:) det er da lige til at komme i godt humør af:)

KariN

Mange tak skal i have alle sammen :D Det var en rigtig hyggelig og sjov aften for alle 3 ildere var helt med på at lege, normalt er der altid en af dem der ikke rigtig gider, men forleden gad de alle 3 :D

Citat fra: FerretParadise Dato 19. Februar 2012, kl. 11:57
Stakkels Sjulle, at han ikke kunne stirre skuffen åben, det er da snyd.  :P

Ja det er virkelig for dårligt at den ikke springer op af sig selv den skuffe :lol: Men de fik da overtalt deres madmor til at åbne den så de kunne få bøf stænger og godbider ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

dejligste

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Shamua

Vh. Marianne

KariN

Mange tak skal i have :)

Det var en rigtig dejlig aften, endelig er mine dyr ikke så vinter trætte mere og gider at lege og lave ballade igen :D

Dark Crystal Ferret

Dejlige billeder. Jeg har aldrig rigtig nået at få billeder når de hoppede rundt, det bliver altså sådan noget udvisket grumset noget når jeg prøver.
Syndes de er så hyggelige at se dine billeder. Jeg bliver i helt godt humør.

Anne

Fantastiske billeder :D Nej hvor de ser ud til at hygge sig <3

KariN

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 20. Februar 2012, kl. 11:06
Dejlige billeder. Jeg har aldrig rigtig nået at få billeder når de hoppede rundt, det bliver altså sådan noget udvisket grumset noget når jeg prøver.
Syndes de er så hyggelige at se dine billeder. Jeg bliver i helt godt humør.

Jeg er også lidt overrasket over at jeg faktisk har fået flere okay billeder af dyrene der hopper :D Det må være mit kamera's skyld :lol:

Citat fra: Anne Dato 20. Februar 2012, kl. 15:57

Mange tak Anne, ja de havde vidst en herlig aften og det samme havde deres madmor, jeg elsker når mine dyr er fjollede :D
Fantastiske billeder :D Nej hvor de ser ud til at hygge sig <3

Nanna

Årh, hvor er det nogle dejlige billeder :D Rigtig dejlig stemning.

Mine prøver også at stirre godbidsskuffen åben, og en dag skal det nok lykkedes! Man giver i hvert fald ikke op!
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna