Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ny rekord??

Startet af mette11, 22. Februar 2012, kl. 11:13

mette11

Jeg tror at Elmer forsøger at sætte ny rekord i hvor meget mudder man kan have på tæerne!!  :S :S Han har godt nok været ude og grave  :fnis: Det er også jord han har på næsen, men jeg måtte ikke vaske det af  :X

Og så kom Mallow lige og skulle være med...

Sølvsten

HA HA Det kan da godt være du lige skal vaske de fusser inden VIF.

mette11

Hva´?? Vaske på mine ildere?? Måske er det derfor at mine altid for træk for negle - fordi man umuligt kan se dem!! HAHAHA  :P :P :P Ej jeg fjernede faktisk det meste jord fra Elmers negle da han så sådan ud, for han var besværet af det da de kom ind og lege.

FerretParadise

Ej hvor sjovt, han går jo med plateau såler.  :lol:
Ann Hillerslev.

Shamua

Hehe, Buffalo sko til ildere :P ... han er kær :love:

Vh. Marianne

KariN

Hvor er han kær <3 Han ser da ud til at have fået gravet godt og grundigt rundt derude :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Der er noget rigtig godt mudder derude nu efter sneen er smeltet og det ikke er frost mere...så Elmer hygger sig!  :dans: At han ikke helt har forstået at plateau-sko/buffalos ikke er moderne mere er så en anden sag  :P

lussingen

Nåhhhhh han er da bare en rigtig dreng, der elsker at lege i mudder <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.