Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Emily Rose og lille Gaia

Startet af the bird, 28. Februar 2012, kl. 14:13

the bird

i Søndags fik vi søde Emily Rose hjem, vi introducerede hende for vores egen pige Gaia og det gik over alle forventninger, man skulle tror de altid havde gået sammen  :D tænkte jeg lige ville dele et par billeder af de to, jeg undskylder kvaliteten, men det er svært at tage billeder af billede af to springkaniner på speed  ;)

så yndige vi er  <3

Emily der putter under hendes lyserøde prinsesse tæppe

smukke Gaia der for en meget sjælden gang sidder stille så jeg kunne fange et billede, somme tider skulle man tro hun havde damp  :P

nu hvor man har brugt nogle timer med at tumle rundt og hygge så er det tid synkron sovening

Shamua

"Springkaniner på speed" :fnis: Søde billeder. Dejligt at høre at det er gået godt med sammenføringen :)

Vh. Marianne

FerretParadise

Hvor er det bare dejligt, at de allerede er blevet gode veninder.  :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Tillykke med hende... Dejligt at hun allerede har fået en veninde.. :)

the bird

tusind tak, ja, Emily er bare utroligt dejlig, når man åbner op for buret ville hun ud og ligge i ens arme og så skal der bare nusses for alle pengene:)
hende og Gaia er bare fantastisk glade for hinanden, der har endnu ikke været dominans kampe, overhovedet! vi aner faktisk ikke hvem der bestemmer:)

AlisVolatPropiis

De har bare fundet hinanden :) nogle gange har selv en tæve brug for en god veninde :D

the bird

ja, det var bare kærlighed ved første blik, Maria (darkcrystalferret) havde forudset at de ville være et fantastisk par, og ret det fik hun:) de elsker virkeligt hinanden de to <3

Dyrenørden

Skønne billeder! Dejligt de er så glade for hinanden :)

Dark Crystal Ferret

De er virkelig fine begge to. Herligt det gik så godt. Tænkte jo nok at de to ville kunne blive gode veninder.
Og sjovt du kalder Emily for en spring kanin. Robert har nemlig kaldt hende præcis det samme for under et år siden, hvor han ville jeg skulle skrive til hendes opdrætter og høre hvem af hendes forældre der var en spring kanin, for hun står bare ikke stille i to sekunder den tøs. Og alt med det gladeste smil om snuden, hver dag hver gang. Ikke for ingen ting vi altid har kaldt hende Fru Kung Fu Ferret ;) :lol: