Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Loke får en ny ven:)

Startet af the bird, 28. Februar 2012, kl. 14:46

the bird

vi fik søde Irish coffee hjem i søndags, vi prøvede at introducere ham og vores dreng Loke for hinanden på sofaen, nu ligger landet sådan at Irish er en MEGET stor dreng i forhold til Loke, det fattede Loke dog ikke hvilket resultere i at han fik nogle smæk, 

Irish: snif snif, hvad er det for en kikset klump pels?

spooooooon, yay:)

close up, Irish gør et forsøg på at æde Lokes hovede, det gik ikke så godt  :P

far tog Irish på timeout da han blev lidt for voldsom ved lille loke, det mente Irish dog ikke at der var tid til!

hvad gør man hvis en mindre ilder bliver lidt for provokerende? man bruger sin vægt og ligger sig oven på den  :lol:

og sidst men ikke mindst mad far der prøver at overbevise Irish om at man kan ligge og slappe lidt af, som det ses på billedet er Irish bestemt ikke med på ideen  :fnis:

jeg undskylde kvaliteten, det er lettere sagt end gjort at tage billeder af to monstre der ikke ville sidde stille  ;)

lussingen

Sikke nogle søde billeder. Jeg lurede lige lidt, da jeg så overskriften. Jeg har nemlig også en ilderdreng der hedder Loke. Tænkte måske han havde været ude på egen pote og opstøve nogle nye venner :fnis:
Tillykke med Jeres nye dreng. Dejligt at det ser ud til at de kommer til at blive venner <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Måske er Irish lidt voldsom fordi han er i brunst, det er ikke alle virile hanner der kan gå sammen med andre.
Ann Hillerslev.

the bird

jeg er også ret sikker at det skyldes at han er i brunst det bætte kræ.. regner med at han får et indplantat inden for nærmeste fremtid så der kommer lidt ro på monsteret;)