Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tidlig morgen hygge med Tjalfe og Felina

Startet af Dark Crystal Ferret, 28. Februar 2012, kl. 18:55

Dark Crystal Ferret

Jeg var ret tidlig oppe i morges og havde Tjalfe og Felina ude og lege. Jeg syndes det var længe siden jeg havde lagt billeder ind af de to.
De bliver begge to 4 år i år, og jeg syndes lige i skulle se hvor godt de holder sig - Enjoy :)

Tjalfe som for første i 2 år har holdt vægten en hel vinter, og er i virkelig god form.

Aaaahhhh - Det kradsser at få ny pels

Vi vandt den her i lotteriet på DIU, og siden har jeg fundet ud af at den er guld vær hos dyrene. De er så glade for den.
Tjalfe undersøger!!

Felina kommer til

Og så er den rigtig god at gumle i :dans:

Smukke Felina

Felinas yndlings leg til dato. Fanger med Tjalfe i langt rør 8)

Kan godt være Felina er ved at være en lidt ældre dame, men hendes spilopper fejler ikke noget.
En typisk Felina igang med at grave askebærer ud over hele vores bor.

Efterfølgende skal man jo også lige godkende sit mesterværk

Det var lige de bedste af hvad det blev til her i morges. For så ringede telefonen med en dårlig nyhed :X

the bird

årh, de er så dejlige de to, jeg er specielt forelsket i Tjalfe, jeg ved ikke hvad det er der gør jeg er så lun på ham, han ser bare så dejligt fjollet ud tror jeg:)

Dyrenørden

Skønne billeder! Hvor er de bare smukke begge 2!

PiaLyng

Fylder de allerede 4 :o ?
Jeg husker jeg fulgte Tjalfe som lille !! vildt o.o..

Men hvor er de fine :D

Og dejligt de vilde med hulen.. Jeg sponserede nemlig sådan en (nok den der :b), men glemte at få købt til mine egne kræ!

Dark Crystal Ferret

Citat fra: PiaLyng Dato 28. Februar 2012, kl. 20:23
Fylder de allerede 4 :o ?
Jeg husker jeg fulgte Tjalfe som lille !! vildt o.o..

Men hvor er de fine :D

Ja de fylder allerede 4 nu.. Det går så hurtigt. jeg kan heller ikke følge med. Tænke sig at de to går videre til veteran klassen næste år. Det er slet ikke til at forstå. Min lille baby dreng veteran næste år - det er som i går jeg stod med den to uger gamle lyserøde pølse dreng i hænderne. Men jo de er ved at være oppe den pæne alder begge to.

Citat fra: the bird Dato 28. Februar 2012, kl. 19:31
årh, de er så dejlige de to, jeg er specielt forelsket i Tjalfe, jeg ved ikke hvad det er der gør jeg er så lun på ham, han ser bare så dejligt fjollet ud tror jeg:)

I forhold til Tjalfe, så tror jeg godt jeg tør sige at du ikke er den eneste. Han har et helt specielt udseende den dreng. Og det har han alle dage haft.
Nu har du jo ikke set ham som hvalp.. men ville da lige vise et par billeder af dem begge to som små.. det er længe siden de billeder har været vist.

Tjalfe som baby - begge billeder er taget af MM-Ferret

Og her er han 6 uger

Og Felina som lille - Begge billeder er taget af Playfull Ferret

the bird

årh, små nuttede totter:) hvis pladsen havde været der skulle alle dine små monstre helt klart have været med nå vi skal ses, ville så ikke love alle sammen kommer med hjem igen;)

PiaLyng

^Det jeg så bare tænker over når nu Tjalfe fylder 4 år.. Så har jeg haft ildere i 4 år i år... Det kommer lige så meget som et chok :lol:

Men han var smuk som lille <3!

Shamua

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

de er bare så skønne! og mene siger også at den hule er goooood :D

Louise V

Så Smukke begge 2  <3

men tjalfe du er altså total yndlings :)