Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Smukke Iluna

Startet af Cille, 29. Februar 2012, kl. 00:32

Cille

Selvom man er drægtig kan man godt være smuk <3
Men ok de sidste der man bare fed :fnis:...6 dage tilbage

Hey har jeg noget på næsen

Hvis jeg nu suger, kommer der så mere ud ?

Det lugter underligt :S

Hallo du tog bare ikke den tube

Hey hvor bliver det af....kom nu uuuuuuuuuuuuuud

mums

umnomnom

Spændende at se hvor mange hun gemmer

Amazing Ferret

Shamua

Nu døde jeg... <3 Håber det bliver d. 5 eller 7 maj så jeg kan følge med :love: Fine fine Luuuna  <3

Vh. Marianne

Sølvsten

Hvor får man dog bare lyst til at kysse den mavse.

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato 29. Februar 2012, kl. 02:55
Nu døde jeg... <3 Håber det bliver d. 5 eller 7 maj så jeg kan følge med :love: Fine fine Luuuna  <3
Jeg håber ikke det er terminen du tænker på, for så vil den mave da springe.  :lol:

Hun ser vel nok bare dejlig ud, jeg har altid synes hun var en smuk pige, men nu er hun jo også "charme-drægtig".  <3

Jeg vil gætte på 7 hvalpe...
Ann Hillerslev.

englefugl

iih hvor fint :) glæder mig til at se de små <3

CMS

Hun er en rigtig fin pige :-)
Mange hilsner Christina

the bird

årh, pille pille pille  :fnis:
nøhh hvor ser hun da bare dejlig ud og rund ud  :)
hold os lige opdateret, det kunne være mega fedt at følge med i hendes og hans små vapseres start i livet  :ja:
og STORT tillykke  <3

Minority ferrets

Hvor er hun fin og dejligt tyk om mavsen :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

dejligste

WOW hun er fin.. Uuuuha jeg er spændt på hendes hvalpe  ;)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Cille

Tak alle sammen.
Ja jeg håber da heller ikke Shamua mener maj,så dør Iluna :lol:....tænk lige,det må være elefant hvalpe så :lol:
Der skal nok komme opdate, det gør vi jo altid og så vidt jeg ved er det jo det første kuld i dk.
Jeg har ikke hørt om andre, selvom der kunne have været 2 kuld nu....men både min og Erikas tæver gik tomme.

Men jeg nyder de sidste 6dage, for nu hun jo mega overnusset, og skal putte i arm og man bliver vasket....det er så sødt <3 <3

Shamua

Vh. Marianne

Julie

Hvor er hun fin. Glæder mig allerede til at følge små hvalpebasser :P

Louise V

Hvor er hun bare fin, ihh hvoer bliver det spænde og se nogen hvalpe snart  :love:

Lena og Peter

Det er altså bare en rigtig smuk mavse... Er sikker på der er 9 grimme hvalpe inden i den...
Hun har nu altid været rigtigt smuk.. :)