Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Tørre poter

Startet af Stubba, 29. Februar 2012, kl. 12:25

Stubba

Super super :)
- jeg har lige spurgt hans poter ind i det, men han nåede næsten at slikke det af før jeg var færdig
Dumme dyr som sov indtil jeg fandt cremen frem!
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Julie

Citat fra: Stubba Dato 29. Februar 2012, kl. 18:08
Super super :)
- jeg har lige spurgt hans poter ind i det, men han nåede næsten at slikke det af før jeg var færdig
Dumme dyr som sov indtil jeg fandt cremen frem!
Ja det gør de nu engang. Så må du massere det ind i hans poter så godt du nu kan,  til noget af det er absorberet :)

Julie

Mustela

Eight Hour Cream fra Elizabeth Arden er super, til både dyr og mennesker. Om det så er til sårhealing eller tørre områder.

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

ilderhjemmet

Er ked af at sige at Eight hour cream indeholder bla.petrolium, samt citronella et eller ander som er allergifremkaldende, hold jer/jeres dyr fra den.
Jeg har selv parfumeallergi og kan se på indholdsfortegnelsen at den/cremen er fuld af allergifremkaldende stoffer
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet