Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Pixel Lionheart <3

Startet af PiaLyng, 1. Marts 2012, kl. 15:39

PiaLyng

Jeg er så den heldige der måtte få "lille" Pixel hjem at bo :-$ -Endnu en gange en million tak til Robert og Maria :D

Men Pixel flyttede herhjem den 24. Februar, og jeg er helt fortabt!
Han er sådan en sød dreng, som elsker at være med ude at gå - som vi så pt gør ret ofte.
Han er desværre brunstig og kan ikke med vores andre - da han er for.. brunstig! -De andre synes nu han var hyggelig nok, så tror på en nem sammenførsel når han har fået implantat/blevet kastereret.

Nå her er lidt nær så gode billeder af ham.
-Jeg skulle lige afprøve det ene hjørne af stuen til fotos af ilderne, da min plan er de skal på min hjemmeside.
Og det krævede jo lidt øvelse, og Pixel var den 'uheldige' som skulle tages billeder af..
Derudover er der et hyggebilled.

SÅ er der nye billeder. Jeg er lidt igang med at finde et sted hvor det er nemt at få taget billeder af ilderdyrene - og Pixel var forsøgs'ilderen :mrgreen:

Cille

Vi får godt nok brugt de vitamin pastaer for tiden :fnis:...Dejlige billeder af en smuk dreng :D

katjap

Har altid været lidt forelsket i den dreng  :P

PiaLyng

Vitamin pasta er vejen frem :lol: -Hvis jeg ikke havde det vitamin pasta, var han ikke blevet der.. For han gider jo ikke Efa-olie o.o..

Men er bare så glad for ham :-$..

katja74

Har ALTID nydt billeder af ham... syntes han er sindsyg smuk ;)

Tillykke med ham  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Louise V

Han er bare sådan en dejlig bamse :) søde billeder især det sidste :)

Shamua

Smukke Pixel :) Kommer han med i weekenden? :P

Vh. Marianne

Julie

PiaLyng

Lena og Peter

Der er altså nogle søde billeder...  ;)

Dark Crystal Ferret

Kæft de er gode de billeder Pia. Skulle hilse fra manden og sige du har fået Pixels "jeg" så godt med i dem. Du kan godt nok noget med albino og foto jeg ikke kan. Hold da op..
virkelig søde og dejlige billeder søde --- Elsker det billede hvor han ligner en langhåret albino ulv som hyler op imod månen :lol: Det er da for genialt det billede <3
Tak for gensynet med den dejlige dreng. Glæder mig til at se jer i morgen <3 <3