Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sniper

Startet af FerretParadise, 8. Marts 2012, kl. 09:20

FerretParadise

Søde Sniper med sin præmie fra VIF.  <3

Ann Hillerslev.

katjap

Sikke en lækkerbuks :love:

Dark Crystal Ferret

Han er så fin :) Tillykke med ham :dans:

FerretParadise

Tak.  :)

Han er sådan en god og meget nem dreng, som jeg selvfølgelig elsker meget højt.
Jeg håber han vil give sit skønne gemyt videre til sine hvalpe.  <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Søde søde onkel Sniper <3
Hans fysiske størrelse står mål med hans godhed <3 Jeg tror ikke jeg har mødt mildere dreng <3 Hans hvalpe bliver fantastiske!!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

the bird

nøøøj hvor er han da bare dejlig, hvis han pludseligt mangler er det i hvert fald ikke mig der har stålet ham  :fnis:
var lige inde og tage en kigger på din hjemmeside, den ser sgu godt ud  :) lagde da også lige en lille hilsen i gæstebogen

FerretParadise

Tak for den søde hilsen i min gæstebog.  :)

Jeg håber da ikke at du stjæler min Sniper, her ville godt nok blive tomt uden ham, og stille.
For aldrig har jeg mødt så verbal en ilder, han taler hele tiden, eller siger lyde.  <3
Ann Hillerslev.

the bird

haha, det lyder som vores Irish, når han er vågen båtter han som en besat og når han sove snakker han i søvne (ud fra hans lyde gætter vi på han jagter kaniner :D ), tossede kræ, han er altid ved godt humør det lille monster:) men ja, sniper ser nu altså lækker ud, han måtte godt bo i mit skab  :lol: hehe

KariN

Han er bare så fin og sød :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Miliah

Han er fiiin! Tillykke med ham  :)

FerretParadise

Tak alle sammen.  :)
Ann Hillerslev.

CMS

Tillykke til Sniper, den skønne dreng <3
Mange hilsner Christina