Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Billeder fra Louises fotostand på DIU 2012

Startet af Lena og Peter, 9. Marts 2012, kl. 16:02

Lena og Peter

Shamua

Mor pil din smukke tøs <3 Ramses er ret flot med hvid baggrund :)

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

De første 3 af Ramses er da bare for,... ja han ser virkelig flot ud - især nr 3 af ham - wow :love: . Seje billeder i har fået <3 De er jo lækre alle 3, men Ramses har jo bare en blød plet i mit hjerte som i ved. Så det er bare så dejligt at se så dejlige billeder af ham. Den kære kære dreng <3

the bird

årh hvor har i da bare de dejligste små pelsbamser:) er specielt lun på Ramses, ham kunne man godt drømme om en baby fra;)

Lena og Peter

Mange tak skal I have... Jeg synes det er blevet nogle dejlige billeder.. Selv er jeg meget glad for billederne af Banilla. Vi har bare ingen gode billeder af hende..  :)

PiaLyng

Er vild med det sidste af Ramses og nr to af Banillas :D
Smukke smukke dyr :D

Anne

ilderhjemmet

pi... uretfærdigt - i har bare nogle smukke dyr  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Lena og Peter

Mange tak skal I have...  :) .. Vi er også rigtig glade for dem..  <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor er de bare blevet gode! Sys ramses gør sig enormt godt på den sorte baggrund! Og så bliver jeg virkelig mindet om hvor meget jeg savner en albino i min flok når jeg ser de to smukke tøser!

Anne

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  9. Marts 2012, kl. 22:32
Hvor er de bare blevet gode! Sys ramses gør sig enormt godt på den sorte baggrund! Og så bliver jeg virkelig mindet om hvor meget jeg savner en albino i min flok når jeg ser de to smukke tøser!

Ja.. jeg mangler godt nok også en albino helt ekstremt... jeg har også sagt til Lugh at han lige skal sørge for at bære albino, selv om jeg godt ved det ikke lige sker :lol:
Men ens albinoskrukhed bliver jo ikke mindre af at se andres meget smukke eksemplarer!

Lena og Peter

:-$ Tak for de søde ord...
Jeg synes helt sikkert at Lugh skal lave en lille albino til dig, så vi krydser fingre..  ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Anne Dato  9. Marts 2012, kl. 23:14

Ja.. jeg mangler godt nok også en albino helt ekstremt... jeg har også sagt til Lugh at han lige skal sørge for at bære albino, selv om jeg godt ved det ikke lige sker :lol:
Men ens albinoskrukhed bliver jo ikke mindre af at se andres meget smukke eksemplarer!

Ja en gang albino så tror jeg altid man har lyst til at ens flok skal bestå af mindst sårn en igen;0)
Jeg savner virkelig at min lille Loui stod og tiggede i køkkenet med sine fantastisk smukke røde øjne!!
Hehe vi håber på at der må komme en lille snehvid drøm i dit kuld!

Lena og Peter

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 10. Marts 2012, kl. 10:04
Citat fra: Anne Dato  9. Marts 2012, kl. 23:14

Ja en gang albino så tror jeg altid man har lyst til at ens flok skal bestå af mindst sårn en igen;0)
Jeg savner virkelig at min lille Loui stod og tiggede i køkkenet med sine fantastisk smukke røde øjne!!
Hehe vi håber på at der må komme en lille snehvid drøm i dit kuld!

Jeg tror også at der altid vil være en albino her.. Kunne ikke forstille mig et hjem ud nu..  :love:

Miliah

Sikke nogle fine billeder. De så smukke allesammen  <3