Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Gave fra Mette

Startet af FerretParadise, 11. Marts 2012, kl. 23:13

FerretParadise

Vi passede jo Mettes 4 banditter lige inden VIF, og så fik vi en gave af hende.
Madmor gav os den så idag, dumme hende satte den ned i kælderen da vi fik den, og gemte den til idag.
Hun var endda så doven, at hun ikke pakkede den ud, men det klarede vi også helt fint selv.

Her er så min kæreste Aylen, hende elsker jeg at putte med.

Og se her er jeg så, jeg fandt ud af, at den der gave var god at slappe af oven på.

Båt Båt Cyrill

Ann Hillerslev.

lille_jill

Psst: I kan gemme godbidder under den der hvide bløde ting i bunden. Min madmor opdager dem aldrig! Båt, båt Chucky

KariN

Det er da en dejlig gave i har fået jer :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Hej Cyrill 8)
Jeg var SÅ glad for at dig og din søde madmor gad passe de 4 banditter, for så slap vi for dem da vi var i sommerhus :fnis:
Det ser altså ud til at være en rigtig sjov ting, den I har fået, vores madmor har ikke givet os sådan en :nej: I stedet har vi fået en KÆMPE tiger inde på værelset.... Altså sådan en stor blød en, hvor der er nogle bitte små kugler inde i maven på den, så der kan man sove (altså oven på tigerens mave 8))
Jeg håber snart du kommer på besøg igen, så skal vi løbe om kap i vindueskarmen :dans:

Båt båt
Loke-Langben
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.