Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Tur i skoven :)

Startet af Malou, 12. Marts 2012, kl. 16:32

Malou

Tog Ingolf med i skoven for første gang her for et par dage siden :) Synes jeg ville smide nogle af de billeder vi fik taget op her
Han var en smule forsigtig i starten men blev hurtig super glad for at udforske skoven! Han var ikke spor tilfreds, da de dumme mennesker synes de var blevet kolde og gerne ville hjem  :fnis:

Man kan godt lige tage sig tid til at posere for kameraet bare en gang imellem!! (altså hvis de der mennesker er hurtige nok..)

Og så var man alligevel liiidt træt, da man kom hjem hehe  :fnis: <3

KariN

Det ser ud til at have været en dejlig tur :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

Nårh, hvor dejlige billeder! Han ser da rigtig ud til at nyde det! :D

Vh. Marianne

Lena og Peter

Han er bare sååå sød...  <3

Anne

ej hvor er han smuk og sikke han hygger :D

Malou

Tusind tak for de søde ord :) Det er sjovt at tænke på, at han kun har været her i to uger hehe - den lille fyr har fuldstændig stjålet mit hjerte ^^  :love:
Han hyggede sig virkelig  :lol: Jeg troede, jeg kunne gå ham træt men næææh nej.. tror vi gik rundt i 2 timer før mig og kæresten havde fået kolde fingre og næser, men Ingolf hoppede stadig rundt og nød det hele hehe

katja

dejlige billeder, og hvor er han smuk, det ser ud som om han virkelig har nydt turen
ejer af 7 dejlige trolde,

FerretParadise

Han har da virkelig haft en skøn tur i skoven.  :)
Ann Hillerslev.

katja74

Nøj nogle skønne billeder ;) Og en smuk dreng...

Glæder mig til drengens nye seler kommer, så vi også kan komme i skoven  :dans:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos