Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vi leder efter kaniner

Startet af Dark Crystal Ferret, 14. Marts 2012, kl. 16:44

Dark Crystal Ferret

Jeg var ude og gå en lille hygge tur med Zarfia for nylig. Meget hurtigt fandt jeg ud af hun er veldig glad for at grave og lege med blade. Så vi gik på kanin fangst i haven, og jeg fik lidt billeder. De blev ikke så fantastiske, for for første gang havde jeg både Zarfias snor og kameraet at holde styr på. Normalt plejer jeg at have en hjælper med til snoren.
Men håber da i kan lide billederne alligevel  :P

Vi kom ud i haven og alle de nye lyde og dufte skulle lige undersøges.

Så går vi på kanin fangst i haven.

Hmmm Ingen kaniner her

Måske der er en kanin bag træet

Skal vi ikke bare slå fast at mad mor og mad far har en usædvanlig kedelig have!!! Med ingen kaniner, og heller ikke på græs planen - suk!

Nu må vi ind og fortælle Bomuld og Angel, Tjalfe og Felina at vi ikke får kanin steg til aften. Øv bøv busse  :X

the bird

nårh lille Zafira, slet ingen kaniner  :( livet er der også skide uretfærdigt! måske du skal overbevise din madmor for at gå op i skoven næste gang  ;)

Dark Crystal Ferret

Når man bor på en flad og dum mark og ca en 4 km til stranden, så er der altså langt til nærmeste skov :X . Mine ben er slet ikke lange nok til jeg kan gå såå langt :( Tror det eneste jeg kan fange her er en markmus, og så den ged der står ved huset på den anden side af vejen. Meeen skal jeg kunne hoppe rigtig højt, hvis jeg skal kunne dræbe den.. og der kommer mine små ben altså i problemer igen. Jeg er slet ikke stor nok til at kunne ned ligge en ged!!! :(

Ej jeg må overtale madmor til at købe en pose kanin stænger (barf) til mig i stedet, dem elsker jeg nemlig. Og så kan jeg da også godt dele LIDT med Angel og Bomuld... hvis de gør sig fortjent til det altså :dans: :dans:

Anne

er det ikke harer man skal lede efter i denne tid?

Skønne billeder :D

Dark Crystal Ferret

Øhh Harer?? Smager de godt??
Og tak :D

Anne

det er da snart påske :D har du nogensinde hørt om påskekaninen måske?

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Anne Dato 15. Marts 2012, kl. 20:16
det er da snart påske :D har du nogensinde hørt om påskekaninen måske?

Tjoo.. ahh.. Men der hvor jeg kommer fra er det altså kaniner vi fanger :P Eller der fortalte min mor mig da, at der var nogle der gjorde i England :fnis:
Jamen så vil jeg gå på harer jagt næsten gang 8) Så er der måske også større chancer for at fange en stor en til deling mellem mig og Bomuld og Angel :dans: