Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Her er så min nye pige

Startet af Cille, 19. Marts 2012, kl. 16:42

Cille

Som Erika tog jeg også imod en af dem fra tønder.
Det var faktisk meningen Erika skulle  have haft hende her, men jeg valgte at tage hende da hun har lidt løst tandsæt.
Hun har derfor fået navnet Cruella Devil :fnis: da hun bed sig pænt fast i mig i lørdags.

Cruella Devil




Det her synes jeg ser lidt sjovt ud,den grimasse hun laver




Men hun er nu smuk <3 og det med de løse bisser skal jeg nok få rettet


Shamua

#1
Hun er rigtig fin, måske lidt tynd. Men det får du vel også rettet op på :P ... Hun bed dig ikke Hanne, hun sagde bare pænt goddag ;)

Tillykke med din nye pige .... som ikke må deltage på udstillinger :P

Vh. Marianne

lussingen

Tillykke med hende Hanne. Jeg synes nu hun ser sød ud, og løse tandsæt, ja dem kan man heldigvis gøre noget ved for det meste :fnis: (Speedy så hør dog efter) :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille

Uha hvis det var et goddag, så ønsker jeg ikke et bid af hende :fnis:
Altså hvis hendes løse tænder ikke falder til ro,så varer det jo lidt inden hun kommer til at deltage.... jeg har nok i en(Gaffa) bider på udstillingerne

Amazing Ferret


PiaLyng

Nåede kun at se hende i kassen, men hun er virkelig smuk <3 !

Dyrenørden

Citat fra: lussingen Dato 19. Marts 2012, kl. 16:48
Tillykke med hende Hanne. Jeg synes nu hun ser sød ud, og løse tandsæt, ja dem kan man heldigvis gøre noget ved for det meste :fnis: (Speedy så hør dog efter) :fnis:

Haha  :lol:

Minority ferrets

Smukke pige :D

Mor sidder her ved mig og kigger med :P
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Cille

Hun har også en smuk mor <3
Men det dejligt vi fik dem fordelt så alle blev glade :D
Så skal de bare over-elskes alle sammen så de bliver helt trygge og små fede :fnis:

mette11

Nu bliver jeg altså nysgerrig og er vist igen gået glip af noget...hvad er det for noget med Tønder og ildere??

Cille

Det var Trine(dyrenørden) der fandt annonce på gul og gratis, om 5 ilder der på bestemt dato skal have nyt hjem ellers havde de ikke noget hjem stod der.
Så dem fik hun hentet med hjælp fra Christina(Minority ferrets), og havde de ikke taget dem med den dag var de blevet efterladt i et tomt hus.
For de her folk havde pakket/flytet deres ting og låste huset af efter de var gået.
Dyrene har så heller ikke haft det helt så godt som de burde have haft det.

mette11

CitatDet var Trine(dyrenørden) der fandt annonce på gul og gratis, om 5 ilder der på bestemt dato skal have nyt hjem ellers havde de ikke noget hjem stod der.
Så dem fik hun hentet med hjælp fra Christina(Minority ferrets), og havde de ikke taget dem med den dag var de blevet efterladt i et tomt hus.
For de her folk havde pakket/flytet deres ting og låste huset af efter de var gået.
Dyrene har så heller ikke haft det helt så godt som de burde have haft det.
Hvad f... tænker folk på?? :o :o :o :o :o Det er jo sygt!!! Godt de blev hentet...tak for forklaringen.

the bird

er det de sidste fem fra det sted hvor min Fenris kommer fra?

Cille

Citat fra: the bird Dato 19. Marts 2012, kl. 18:36
er det de sidste fem fra det sted hvor min Fenris kommer fra?

Ja det mener jeg Trine hun sagde det var

Dyrenørden

Citat fra: the bird Dato 19. Marts 2012, kl. 18:36
er det de sidste fem fra det sted hvor min Fenris kommer fra?

Ja det er det :) Med undtagelse af en som de sagde nærmest sov med dem i sengen og de var meget glade for, så tror den har det godt, de andre dyr har vidst bare været penge maskiner for dem og de har ikke haft noget forhold til dem. Og så var det iøvrigt Christina der gjorde opmærksom på annoncen :)