Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Her er så min nye pige

Startet af Cille, 19. Marts 2012, kl. 16:42

the bird

Citat fra: Dyrenørden Dato 19. Marts 2012, kl. 18:42
Citat fra: the bird Dato 19. Marts 2012, kl. 18:36
er det de sidste fem fra det sted hvor min Fenris kommer fra?

Ja det er det :) Med undtagelse af en som de sagde nærmest sov med dem i sengen og de var meget glade for, så tror den har det godt, de andre dyr har vidst bare været penge maskiner for dem og de har ikke haft noget forhold til dem. Og så var det iøvrigt Christina der gjorde opmærksom på annoncen :)

det var også min opfattelse da jeg snakkede med dem, de virkede bedøvende ligeglade med alle dyr på nær en enkelt ilder og deres hun, de fortalte at de fodrede med det absolut billigste foder de overhovedet kunne finde, og at de blandt andet fik nutella som godbidder, manden fortalte at han altid håndterede dem med handsker da han ikke gad og blive bidt, og som der står i min tråd så slog han Fenris mens vi stod og så på det, de havde transporteret ham i et kanin bur, da manden åbnede op for det stod han først og daskede til Fenris for at vi skulle kunne se ham, da Fenris så begyndte at kravle op af tremmerne af buret bankede han Fenris gentagende gange i hovedet til han væltede ned i bunden af buret.. kæresten og jeg stod begge fuldstændigt målløse.. jeg er utroligt glad for at det ikke er alle deres dyr der er lige så skadet som Fenris.. han er i øvrigt faldet utroligt godt til hos os, han kom sågar da jeg kaldte på ham den anden dag  :lol: måske jeg skulle fange et par billeder af ham når hele hans familie bliver vist frem :) den gamle albino hun er forresten hans mor :)

Dyrenørden

Citat fra: the bird Dato 19. Marts 2012, kl. 19:05
Citat fra: Dyrenørden Dato 19. Marts 2012, kl. 18:42
Citat fra: the bird Dato 19. Marts 2012, kl. 18:36
er det de sidste fem fra det sted hvor min Fenris kommer fra?

Ja det er det :) Med undtagelse af en som de sagde nærmest sov med dem i sengen og de var meget glade for, så tror den har det godt, de andre dyr har vidst bare været penge maskiner for dem og de har ikke haft noget forhold til dem. Og så var det iøvrigt Christina der gjorde opmærksom på annoncen :)

det var også min opfattelse da jeg snakkede med dem, de virkede bedøvende ligeglade med alle dyr på nær en enkelt ilder og deres hun, de fortalte at de fodrede med det absolut billigste foder de overhovedet kunne finde, og at de blandt andet fik nutella som godbidder, manden fortalte at han altid håndterede dem med handsker da han ikke gad og blive bidt, og som der står i min tråd så slog han Fenris mens vi stod og så på det, de havde transporteret ham i et kanin bur, da manden åbnede op for det stod han først og daskede til Fenris for at vi skulle kunne se ham, da Fenris så begyndte at kravle op af tremmerne af buret bankede han Fenris gentagende gange i hovedet til han væltede ned i bunden af buret.. kæresten og jeg stod begge fuldstændigt målløse.. jeg er utroligt glad for at det ikke er alle deres dyr der er lige så skadet som Fenris.. han er i øvrigt faldet utroligt godt til hos os, han kom sågar da jeg kaldte på ham den anden dag  :lol: måske jeg skulle fange et par billeder af ham når hele hans familie bliver vist frem :) den gamle albino hun er forresten hans mor :)

:/ Han daskede også ret voldsomt til køjerne dyrene lå i for at de skulle vågne, han virkede også utryg ved dyrene men uden grund de er meget søde alle sammen undtagen Cruella devil men hende skal Hanne nok få rettet op :) Der var 15-20 cm lag lort i hjørnerne på deres bure  :nej: Det dejligt at vide at der nu ikke kommer flere dyr fra den front af :) Vi havde snakket om at Fenris måske kunne være faren til nogen af dem men det så en bror  :) Fik du noget af vide om hvem der var faren? For eneste han ilder de var der var en døv silver han :( Men en rigtig lækker basse

Cille

Det fik Christina at vide Trine.
Det var en pastel han som de har taget med sig

FerretParadise

Sikke et liv de stakkels ildere har haft, godt de blev reddet og nu er i gode kærlige hjem.

Tillykke med din frække pige Hanne.  :)
Ann Hillerslev.

the bird

jeg fik at vide at Fenris ikke har været brugt i avl da de ikke havde fundet en tæve endnu, men om det passer ved jeg så ikke.. det ville ikke komme bag på mig hvis han havde været far til nogle af sine søskende, de virkede ret kolde i røven, så det ville ikke chokere mig, hvor gamle er de 5 i har taget til jer? Fenris skulle være halvandet år.. han skal kasteres i den måned vi går ind i, det skulle have været gjort før, men der har været så mange akutte dyrlæge besøg :( suk... plus han har en mystisk sort knup agtig ting på det ene øre som der skal kigges på, skal i det hele taget have ham kigget igennem..

Minority ferrets

The Bird: Jeg har din drengs mor så. Hun er 3 år gammel. Hun er rigtig fin og har ikke taget skade mentalt af den behandling de har fået. Hun er helt afslappet og nem at have med at gøre :) Det er synd din dreng har lidt overlast :( Jeg har lavet en tråd hvor du kan se hende hvis du lyster - Lilith Mater Omnia - Tønderilder hedder tråden.
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Amazing Ferret


Julie

Hun ser ellers rigtig sød ud.. Men har selv en tøs hvor udseendet snyder :P tillykke med hende

Lena og Peter

Et stort tillykke med hende..

Hun er da en lille frækkert... Men hun se altså rigtig fin ud  :)

Cille

Ja de har haft et hårdt liv, men nu får de da meget bedre.
Cruella har nu følt sig hjemme sammen med det hold hun er sat ind i, fra i lørdags.
Og idag har hun ikke virket så stresset ved at være ude at løbe....det jo også en stor omvæltning for dem at få lov at komme ud af buret.

Ang Alder fik vi at vide de er omkring 1år de her tøser, og hende her er også efter den gamle albino.
Så de jo søskende/halv søskende.
Standarden Pia fik skulle være omkring 2, men intet omkring hvor den er fra.