Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Lilith Mater Omnia - Tønderilder

Startet af Minority ferrets, 19. Marts 2012, kl. 17:13

Minority ferrets

Ja her er så vores seneste skud på stammen. Så Hanne og Erika havde lagt ind af deres piger, og så må i da hellere se deres mor :D

Her er hun på sin første gåtur nogensinde! Det gik super godt og hun er bare dejlig! Hun fik på samme tur lige et implantat, for hun har vidst fået de kuld hun skal have i sin levetid!!

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

PiaLyng

Hun er bare så smuk <3!
Så mangler vi da næsten kun jeg tager mig sammen!

Cille

Smukke tøs <3
De er nu ret fine alle de dyr dernede fra...bare lidt forsømt virker det til...men det retter vi alle op på :D <3

Dyrenørden

Amazing Ferret

Tillykke med hende  :D Godt du fik den albino du ville have

Pia - ja nu må du hellere tage dig sammen så vi kan se Pølle-Pia  :fnis: :fnis:

Cille

Citat fra: PiaLyng Dato 19. Marts 2012, kl. 17:21
Hun er bare så smuk <3!
Så mangler vi da næsten kun jeg tager mig sammen!

Så burde jeg jo også tage billeder af drengen...han sidder jo også her,men han er jo ikke min....han bor her bare lige et stykke tid, indtil han kan kommer hen til sin nye ejere :)

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor er hun bare fiin! Og sikke heldige i er at få en albino til jeres flok!! Nu tror heg aldrig i kan undvære sårn en blandt basserne igen;0)

Det heder albinosyge!!

Tillykke med hende!

Dyrenørden

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 19. Marts 2012, kl. 18:17
Hvor er hun bare fiin! Og sikke heldige i er at få en albino til jeres flok!! Nu tror heg aldrig i kan undvære sårn en blandt basserne igen;0)

Det heder albinosyge!!

Tillykke med hende!

Det der albino syge det kender jeg godt!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Dyrenørden Dato 19. Marts 2012, kl. 18:53

Det heder albinosyge!!

Tillykke med hende!

Ja det er kronisk så du kommer ikke af med det igen! Der findes ingen kur;0)

Dyrenørden

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 19. Marts 2012, kl. 18:57
Citat fra: Dyrenørden Dato 19. Marts 2012, kl. 18:53

Det heder albinosyge!!

Tillykke med hende!

Ja det er kronisk så du kommer ikke af med det igen! Der findes ingen kur;0)

hihi :)

Minority ferrets

haha tror jeg også jeg har fået allerede!! for filan hun er dejlig <3 en rigtig puttetrold, men hun har også jagtet Marlon rundt i hele lejligheden her i formiddags i fuld båtten og hoppen... hun er sgu komisk :D
Christina og Jimmy

Dyrenørden

Citat fra: Minority ferrets Dato 19. Marts 2012, kl. 19:46
haha tror jeg også jeg har fået allerede!! for filan hun er dejlig <3 en rigtig puttetrold, men hun har også jagtet Marlon rundt i hele lejligheden her i formiddags i fuld båtten og hoppen... hun er sgu komisk :D

aaaw! Ja hun er sku skøn! Eeeeen dag mere en dag siger jeg dig og så havde hun været min!

Minority ferrets

Citat fra: Dyrenørden Dato 19. Marts 2012, kl. 19:49
Citat fra: Minority ferrets Dato 19. Marts 2012, kl. 19:46

aaaw! Ja hun er sku skøn! Eeeeen dag mere en dag siger jeg dig og så havde hun været min!

haha så var det godt vi var til det træf og fik hende med hjem :P
Christina og Jimmy