Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

JigglyPuff <3

Startet af PiaLyng, 19. Marts 2012, kl. 17:55

PiaLyng

Nu hvor Hanne, Erika og Christina har lagt billeder op af deres ildere fra tønder, så synes jeg også jeg lige burde tage mig sammen ;)

JigglyPuff blev navnet til, selvom nogen (...Erika...) mener hun skal hedde Pølle-Pia :nej:
Men Jiggly er en helt fantastisk pige som har vist mig hendes meget blide side, hvor hun gerne lige putter lidt i arm og hygger lidt <3! I lørdags var hun dog en lille pige som gerne ville smage på folks tæer ;).

Nå men de billeder jeg lige hurtigt fik snuppet :D

Hun er lidt svære at snuppe billeder af da hverken olie eller vitamin pasta er virkelig spændende :lol:

Minority ferrets

Årh der var hun jo lille Pia :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Cille

Hun er altså også mega smuk :D <3

lussingen

Hvor ser hun sød ud <3
Det glæder mig sådan at der findes sådan nogen som Jer, der kan hjælpe når dyrene har det skidt og folk er nogle idioter!
Held og lykke med hende :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Sikke da et kært ansigt hun har.  <3
Stort tillykke med hende.

Er hun i skammekrogen?  :P
Ann Hillerslev.

PiaLyng

Takker alle sammen :D
Synes hun er så yndig! og pt er hun også ret sød!

Citat fra: FerretParadise Dato 19. Marts 2012, kl. 19:38
Sikke da et kært ansigt hun har.  <3
Stort tillykke med hende.

Er hun i skammekrogen?  :P

:lol: man skulle tro hun lige gik i skammekrog, men tror hun så der var noget der lavede en bevægelse over hovedet. -mine rosetter hænger deromkring :lol:

Julie

Øj en fin maske hun har. Tillykke med hende :)

Lena og Peter

Et stort tillykke med hende..

Hun ser rigtig dejlig ud..  :)

Shamua

Stort tillykke med hende Pia, hun er bare en rigtig fin og sød pige :)

Vh. Marianne