Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ka-Tofles små spire

Startet af Cille, 30. Marts 2012, kl. 23:50

Cille

Så blev Tofles små 1 uge.
Det 4 piger, og ved jo at den ene er albino, og vil tro den lyse er pastel(dew hvis man er heldig).
De 2 andre vil jeg skyde på standard/silver måske kommer der aftegn.
Billederne er ikke de bedste.

Pige1.  26g

Pige2.  31g

Pige3.  26g

Pige4.  33g

Så et par Gruppe billeder

Emils far

Jeg har altid været på udkig efter en DEW... :ja:
Nydelige billeder med endnu mere nydelige små hvalpe

Lena og Peter

De er altså bare so dejlige... Glæder mig rigtig meget til at følge dette kuld..  :)

FerretParadise

Åh for fanden hvor er de bare skøøøøøøne Hanne. Jeg er helt vild med billedet af din hånd, med alle deres hoveder på. Det er bare skide sødt.  <3
Ann Hillerslev.

Shamua

Vh. Marianne

englefugl

Cille

Citat fra: Emils far Dato 31. Marts 2012, kl. 08:12
Jeg har altid været på udkig efter en DEW... :ja:
Nydelige billeder med endnu mere nydelige små hvalpe

Tak :D... jeg har også selv ledt efter en ægte dew i mange år, så jeg er spændt på om man er heldig.... men tror nu mest på det er en pastel.

Citat fra: ilderbanden Dato 31. Marts 2012, kl. 08:56
De er altså bare so dejlige... Glæder mig rigtig meget til at følge dette kuld..  :)

Tak  :D jeg glæder mig også, til at se hvad farver de ender ud med :D

Citat fra: FerretParadise Dato 31. Marts 2012, kl. 10:37
Åh for fanden hvor er de bare skøøøøøøne Hanne. Jeg er helt vild med billedet af din hånd, med alle deres hoveder på. Det er bare skide sødt.  <3

Tak  :D.... Alle hvalpe er nu skønne, men nogen fanger så mere end andre :)
Jeg synes også selv det billede var vildt sødt, men de er så svære at tage billeder af, for de har arvet deres mors krudt i røven.
De er ikke til at styre, og de vrider sig rundt og hyler :fnis: ...så det bliver 4 små hoppende/båttende og hurtig som lyn hvalpe hvis det forsætter :fnis:(dem der kender Tofle ved hvad jeg mener :lol:)

Citat fra: Shamua Dato 31. Marts 2012, kl. 11:04
Så små og fine <3

Ahhh små og små... de har nu en pæn stor vægt :fnis:

Citat fra: englefugl Dato 31. Marts 2012, kl. 11:17
Hvor er de fine <3

Takker :)

Dark Crystal Ferret

Er spændt på om den lille måske Dew bliver dew, eller "bare" pastel. Tænker det må være lidt svært at se på dem før de bliver rimelig store. Man plejer jo at sige at indtil de bliver omkring 1 år kan man ikke vide sig sikker på deres farve. Så vil da følge lidt med her om det kunne være en Dew den lille putter her <3
De ser rigtig søde ud Hanne. Er det ikke Tofle der har to plejebørn også? Er der ikke billeder af dem?  :dans:

Cille

Tak Maria  :D
Jo det er Tofle der har 2 plejebørn, og kan da lige smutte op og tage et billede af dem... men de er jo så kun 4dage

Cille

Her er de så, 4dage gammel.

Den korthåret

Angoraen

Minority ferrets

Uh de små dejlige tøser :D Glæder mig til at se min lille pige vokse op :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Zopad

Ej hvor er det dog et "farligt" sted a kigge :D hvor er de dejlige!
Apollo & Draco <3

Anne

Pastel er da meget sødere end dew, så det er da kun bonus hvis den bliver pastel :D
men ekstremt bedårende er de uanset!

the bird

er lille frøken Lady Karisma monstro snart på vej i løb? eller snyder hun os måske i år ;)

Cille

Tak alle sammen.

Anne jeg tror altså bare ikke den er pastel, for den har ikke noget tegn på noget farve, og det burde den have nu :S

Citat fra: the bird Dato  4. April 2012, kl. 16:22
er lille frøken Lady Karisma monstro snart på vej i løb? eller snyder hun os måske i år ;)

Nej det er hun ikke, og selvom hun var skrev jeg det ikke i de andre af mine tævers hvalpe tråde.
Det har jo ikke noget med dem at gøre. :)