Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Meep 4. uger henne

Startet af Anne, 18. April 2012, kl. 18:34

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Nanna

Åh, hvor er hun smuk!! Det bliver så spændende at se om hun overholder jeres aftale!  :dans:
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

KariN

Smukke pige :) Ihh jeg glæder mig til de små melder deres ankomst :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

CMS

Hvor ser hun sød og mild ud :)
Mange hilsner Christina

Anne

Tak :) Hun er også en blid lille pige <3

MalleK

Hold da op en sød mavse :) Tror helt sikkert hun får de smukkeste små ilder hvalpe... Glæder mig sådan til når de kommer til verden :P

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ihhh hun er altså simpelthen bare så smuk en pastel! Jeg er død missundelig :ja:

Zopad

Hun er altså bare så smuk  :D
Der kan da kun komme nogle lækre unger ud a det :)
Apollo & Draco <3

lussingen

Hvor bliver det bare spændende at se disse hvalpe. Fin fin mave <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

MalleK: Tak, jeg glæder mig virkelig også, og smukke Må de næsten blive :D Nu skal vi ikke vente så længe igen!

AMT: tusind tak :) Jeg bliver altid så glad når du roser Meep :) Dejligt når andre også synes ens dyr er smukke!

Zopad: Mange tak :D og det synes jeg jo også, så nu skal de bare snart komme og sige hej :D Men selvrfølgelig ikke før om en uge og et par dage!

lussingen: Mange tak :D og ja hends mave er ved at blive tydelig, den vokser en del nu, men jeg satser stadig på at der ikke er mange hvalpe derinde.