Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Medusas 10linger 4uger

Startet af Cille, 4. Maj 2012, kl. 01:17

Cille

Så vi blevet 4 uger (dvs de tager igår torsdag, da jeg idag fredag ikke har tid til at tage disse billeder).
Skynder mig så at rette at jeg sidste uge skrev de ikke havde aftegn... de fleste har faktisk en lille bib nu og pige 4 og 6 har et par hvide tæer

Angora standard.... Ledig

Angora standard.... Ledig

Reserveret

Reservet

(løst Reserveret)

Ledig

Reserveret

Reserveret

Twister

Lena og Peter

hehe... Dejligt med lidt aftegninger.. Synes de bliver såå søde med aftegninger..  <3

Det bliver altså farligt at komme på besøg... Der er jo stadigvæk nogle af dem der er ledige..  :P

Shamua

Man skal bare kun kigge på den hvide i løbegården Peter, så er du safe :P DET ER TRICKET!!! De er bare dejlige de er hvalpe :love: Glæder mig til de får øjne. Twister er godt nok rent nuttethed <3

Vh. Marianne

katja

ohh trorn jeg er glad for jeg ikke skal på besøg, ellers havde jeg garanteret  kommet en i lommen :)
ejer af 7 dejlige trolde,

Cille

Citat fra: ilderbanden Dato  4. Maj 2012, kl. 08:11
hehe... Dejligt med lidt aftegninger.. Synes de bliver såå søde med aftegninger..  <3

Det bliver altså farligt at komme på besøg... Der er jo stadigvæk nogle af dem der er ledige..  :P
De søde med og uden :D og så meget aftegn er det nu ikke.
Men ja det bliver farligt for dig at komme på besøg... jeg har en Klamydia der driller :lol:

Citat fra: Shamua Dato  4. Maj 2012, kl. 09:14
Man skal bare kun kigge på den hvide i løbegården Peter, så er du safe :P DET ER TRICKET!!! De er bare dejlige de er hvalpe :love: Glæder mig til de får øjne. Twister er godt nok rent nuttethed <3
I der hvor den hvide er, der sidder der jo også en der ikke er solgt :fnis:....så det også farligt at kigge der.
Ja twister bliver så smuk og nuttet.... Jeg burde have beholdt ham :fnis: men jeg skal jo så låne ham næste år

Citat fra: katja Dato  4. Maj 2012, kl. 10:58
Så skulle du huske at tage noget på med lommer  :D men synes nu altid hvalpe frister helt vildt :)
ohh trorn jeg er glad for jeg ikke skal på besøg, ellers havde jeg garanteret  kommet en i lommen :)

Lena og Peter

Citat fra: Cille Dato  4. Maj 2012, kl. 13:14
Citat fra: ilderbanden Dato  4. Maj 2012, kl. 08:11

De søde med og uden :D og så meget aftegn er det nu ikke.
Men ja det bliver farligt for dig at komme på besøg... jeg har en Klamydia der driller :lol:

Og her er det så jeg håber på det er ilderen du snakker om og ikke en kønsygdom..  :lol:

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Cille

CMS

De bliver sødere og sødere! :)
Mange hilsner Christina

Cille

Tak.
De så godt nok lidt små, men passer sammen i størrelsen :D
Og de meget sødere nu,for de har alle fået øjne :D

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

englefugl

Anne

Cille

Synes da lige i skal se dem. :D

Miliah

Sidste billede, nummer to fra venstre  <3 Tillader mig at være en smule forelsket  :P