Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Det ka´næsten ikk´blive bedre:D

Startet af Tanja11, 8. Maj 2012, kl. 19:41

Tanja11

Ja så fik jeg jo taget Tykke til Ballerup for at få hende undersøgt i hoved og røv, og så lige en lille vacciantion.

Dagens forløb:

Jeg blev samlet op af min mor ved min skole, hvor vi kørte afsted med det samme med Tykke på skødet.
Vi startede med at tage et hurtigt smut ind i Zoo Zity (det er vist nok omkring 10 år siden jeg sidst har været der)
Blev helt overrasket over hvor stor den er, men det er ret irrelevant.

efter ZZ kørte vi afsted til ballerup, hvor vi kom et kvarter for tidligt, så vi kom lidt tidligere ind end forventet ;)
Nå, men Tykke blev så tjekket og alt så fint ud :D bortset fra lidt tandkødsbetændelse :(
Jeg fik endda nogle rigtige fine kommentare fra dyrlægen.

Hun sagde at Tykke havde et ret utroligt helbred nu da hun snart er 6 år gammel.
samtidig sagde hun at jeg var meget heldig at have fået en sådan sød ilder( Og det er hun virkelig også).

Tykke skulle selvfølgelig også have en vaccination, og det brød hun sig da godt nok ikke om.
hun pev og skreg og jeg synes bare at det var så syndt for hende :X men heldigvis var der ingen der blev bidt ;)

så alt i alt har det været en rigtig god dag :D
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Zopad

Dejligt når dyrelæge besøgene går godt :)
Apollo & Draco <3

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

FerretParadise

Så var det jer jeg så, da jeg sad og ventede på at komme ind.

Dejligt at det var gået så godt med din pige.  :)
Ann Hillerslev.

Tanja11

synes godt at jeg lagde mærke til nogen, men var lidt for koncentreret om min lille pelsbolle til at jeg så dig ordenlig ;)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke