Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hej søde madmor

Startet af lussingen, 11. Maj 2012, kl. 19:44

lussingen

Hej hej søde madmor.

Du skal lige have en hilsen fra os 3 banditter. Mette siger, at vi er rigtig søde og dejlige og at vi opfører os pænt :dans: Vi hygger os her i Viby. Og ved du hvad madmor? I nat sov vi i vores gamle volier :dans: Det var bare så dejligt. Vi fik endda kød med derud, så vi rigtig kunne hygge.
Igår fik vi også lov til at hjælpe Mette med at gøre rent. Det var vi bare gode til. Især Sniper syntes det var sjovt at forsøge at stjæle den der gulvvasker-ting, og det lykkedes også for ham.
Jeg savner faktisk ikke mine hvalpe, for jeg har fået min helt egen hvalp her i huset. Han er godt nok lidt større, men så er der bare mere at vaske på. Mette siger jeg er en sød pige. Jeg har kun bidt i hende et par enkelte gange, men spørger du mig, så var hun selv ude om det 8) Tænk engang, den ene gang ville hun vise mig hvordan sådan et stykke aktivitetslegetøj virkede :S Er hun dum eller hvad?? Det ved jeg altså godt. Jeg er nemlig meget intelligent, og det sagde jeg også til hende, eller det vil sige, jeg bed hende i fingeren :fnis: :fnis: Så kan hun lære det.
Sniper går og spiser alt maden. Jeg vil faktisk godt brokke mig, for han får lov til at komme med ind på menneskehvalpens værelse, og der siger Mette, at jeg ikke må komme ind :X Det forstår jeg altså ikke :nej: Hun siger, det er fordi jeg godt kan være lidt fræk, men det passer slet slet ikke. Jeg er nemlig MEGET fræk :fnis:
Jeg er blevet rigtig glad for Fire <3 Ham går jeg og båtter til hele dagen og jeg putter også med ham <3

Her kommer lidt billeder af os

Det er mig. Jeg ligger hos Mette og putter

Så er der ham det tykke dyr, han ligger og snorksover :P

Og her ligger jeg og putter med Fire <3

Her ligger jeg i vores gamle volier

Igår satte Mette denne her sjove ting ind på værelset

Her har du så min kæreste, søde Fire <3

Her ligger jeg og putter med ham <3

Sniper siger han gerne vil brokke sig over, at der blev lavet dellefjæs på ham :fnis:

Vi håber du har det godt søde madmor. Jeg er meget glad for, at du vil passe mine hvalpe <3 Vi glæder os til at se dig igen.

Båt, kys og fodnap
Sniper, Fire og Navi
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Hvor er det bare dejligt at se billeder af jer, og høre fra dig af hvordan det går.
Jeg tænker jo rigtig meget på jer, og specielt på dig Navi. Det gør mig så ondt, alt det der skete, men når jeg ser disse billeder, så er jeg ikke i tvivl om, at det var det rette at gøre, for alle parter.
Du skal altså være sød ved Mette, du må ikke bide i hende.

Det går godt med dine hvalpe, de vokser fint, og de er alle ved at få øjne nu.
Angel siger, at hvis du ikke opfører dig ordentligt når du kommer hjem, så vil hun gerne at du flytter hjem til Mette for evigt.

Kys fra madmor.
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 11. Maj 2012, kl. 20:54
Hvor er det bare dejligt at se billeder af jer, og høre fra dig af hvordan det går.
Jeg tænker jo rigtig meget på jer, og specielt på dig Navi. Det gør mig så ondt, alt det der skete, men når jeg ser disse billeder, så er jeg ikke i tvivl om, at det var det rette at gøre, for alle parter.
Du skal altså være sød ved Mette, du må ikke bide i hende.

Det går godt med dine hvalpe, de vokser fint, og de er alle ved at få øjne nu.
Angel siger, at hvis du ikke opfører dig ordentligt når du kommer hjem, så vil hun gerne at du flytter hjem til Mette for evigt.

Kys fra madmor.

Jeg er glad for at høre at det går godt med mine hvalpe <3 Men det vidste jeg jo godt det ville, for du er den bedste i hele verden til at passe på dem <3
Altså madmor, hvis hende den lille siger, at jeg skal flytte hjem til Mette, så kan du hilse og sige at Fire følger med her til Viby, for ham kan jeg ikke undvære <3 Sniper må du der i mod gerne få retur :fnis:
Jeg er altså også sød ved Mette :-$ Men nogle gange er man altså nødt til at opdrage lidt på madmennesket, så jeg udfører jo bare min samfundspligt 8)

Kys og båt fra Navi
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Jeg kan jo ikke undvære dig min elskede Navitøssepige, men du må altså være sød.  <3
Og jeg vil hverken af mig dig, Fire eller nogen af jer andre, I er en del af min familie, og man skiller sig ikke bare af med sin familie.
Du må være sød ved Sniper, han er en rigtig god dreng.  <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Jeg vil heller ikke være hos andre end dig søde madmor <3 Okay, jeg skal nok prøve at være sød ved Sniper. Han er bare SÅ sjov at løbe hurtigt hen til og skrige ind i hovedet. :-$

Ferretale

Citat fra: lussingen Dato 11. Maj 2012, kl. 19:44

Hej "lussingen"

Hvor har du købt denne her henne?
MÅ bare eje  :D med mindre den koster en formue...

Ellers er det jo godt man snart har fødselsdag, så må jeg tvinge en til at give mig den i gave  :lol: :lol:

SaschaDJensen

Ferretale

KariN

Citat fra: SaschaDJensen Dato 14. Oktober 2012, kl. 13:49
Man kan kæbe dem på zooplus.dk (:

Hvis de har det på den tyske zooplus er det garanteret billigere end på den danske side og fragten fra Tyskland er 50kr :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3