Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Dilemma :( - hjælp

Startet af katja74, 12. Maj 2012, kl. 11:20

katja74

Hvordan ville I takle den her situation ??

I har en pleje fritte, aftalen er at I skal have den til SENEST d. 12.5., ny ejer skulle flytte i lejlighed 1.5. og ville få bur leveret ca. 11.5.

Nu er det så d. 12.5. ... jeg har kun hørt fra nye ejer fordi jeg selv har tage kontakt... nye ejer er stadig ikke flyttet ind (problemer fra udlejers side),så fritten skal bo i en opvarmet garage i bur (bliver dog lukket ud og har selvskab, garagen er helt tæt) & buret var endnu ikke kommet da jeg snakkede med nye ejer 9.5.

Jeg rejser på ferie mandag tidlig morgen, og mine totter er hos en veninde... hun kan også tage pleje fritten.

Men hvad så når vi kommer hjem (for han kan ikke gå med mine) ??
Ville I tage kontakt til nye ejer, eller ??

Der går ca. 1 million tanker gennem mit hoved  :(
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

KittAnderson

Nu har jeg selv stået i den situation, hvor jeg skulle passe ildere i 14 dage, som blev til 20 dage, som blev til 30 dage som blev til 3 mdr. Ejeren havde intet sted at bo, og jeg ville selvfølgelig gerne hjælpe.

Hvis din plejeilder kan komme med hos din veninde var det da at foretrække :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

katja74

Citat fra: KittAnderson Dato 12. Maj 2012, kl. 11:40
Nu har jeg selv stået i den situation, hvor jeg skulle passe ildere i 14 dage, som blev til 20 dage, som blev til 30 dage som blev til 3 mdr. Ejeren havde intet sted at bo, og jeg ville selvfølgelig gerne hjælpe.

Hvis din plejeilder kan komme med hos din veninde var det da at foretrække :)

Ja, men hvad så når jeg kommer hjem igen.. hvis jeg stadig ikke har hørt fra hende ??

Skal/kan jeg tillade mig.. at finde et andet hjem til ham??

jeg mener at, når man ikke giver lyd fra sig... er det måske et tegn på, man slet ikke burde have dyr!! eller er det bare mig?

FerretParadise

Du kan jo evt kontakte hende, og sige, at hvis hun ikke har hentet ham senest en eller anden dato, så må du finde et andet hjem til ham?
Ann Hillerslev.

KittAnderson

Det kan jo være der er mange ting der spiller ind, siden hun ikke giver lyd fra sig.
Prøv at kontakte hende og hør om hun virkelig er interesseret i at få ham hjem.

Min historie endte ud med at jeg fandt hjem til 5 af de 8 basser jeg passede. - Men der var ejer med inde over det.

Du kan ihvertfald ikke sælge en ilder der ikke er din.
Du kan evt sige til hende at hvis hun ikke henter ham inden en bestemt dato, er du nød til at finde et nyt hjem til ham.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

katja74

Det var også derhen af mine egne tanker gik.... at jeg, når jeg kommer hjem fra ferie.. vil kontakte hende, og hører hvad hun har tænkt sig. Og give hende en skærings dato for hvornår han skal hentes, og at jeg der efter så vil finde nyt hjem til ham.

ØV hvor er det bare en møg situation  :(