Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Min Første ilder JUHUUU! :)

Startet af kiki, 13. Maj 2012, kl. 11:01

kiki

Ja... måtte bare dele det med nogen som helt sikkert forstår glæden ved de små fjollehoveder.... og det smitter!  <3

Var igår oppe og se på en masse små lækre babyer, med min kæreste (det var faktisk ham der skulle have en til...  :lol:) men hold nu op hvor er det bare svært at holde sig tilbage! Hvis vi (jeg) havde haft pengene så havde Frida (kærestens lille guldklump) fået en kæmp flok legekammerater indenfor den næste md.... ;)

Vi kørte hjem fra Cilleborg med to reservationer på de dejligeste små angora piger :)
Så sidder nu med en dejlig oplevelse rigere takket være Hanne og Erika... pokkers så søde nogle kræ i har jer!! :)

Hilsen
Kiki

Lena og Peter

Tillykke med dem..  :)

Det er også to rigtig smukke og dejlig tøser du har fået reserveret.. ;)

kiki

mange tak :)

Ja de er bare skønne! :)

Minority ferrets

Det lyder dejligt med to små nye hoveder :D jeg er sikker på at det er nogle søde små tøser i får jer derfra :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Amazing Ferret

Tak for besøget  :D

Og tillykke med de to små angora piger...de er virkelige lækre  :D

Cille

Tak for besøget.... og ja købet :D
Du hyggede dig jo også helt vildt og tabte dit hjerte til mange af mine dyr+ hvalpe.
Og velkommen til herinde :D

Noller

Stort Tillykke med dem  :) jeg skal ha søsteren pige nr 5  <3

kiki

Mange tak skal i have :)

Cille: det er mig der siger tak, det var en rigtig dejlig dag. Hehe jaaa... det var som sagt meget svært at holde sig i skindet, - jeg glæder mig rigtig meget til at komme og se Malou igen :)