Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Jeg gik en tur med Zallie

Startet af Barky, 13. Maj 2012, kl. 20:05

Barky

Hun har altid elsket at komme med ud på ture, og når jeg nu har kendt hende så længe som jeg har, er det sjældent at jeg behøver putte en snor på hende.
Det er ikke noget jeg anbefaler alle, med mindre at de kender deres ilder på godt og ondt, og det er sådan noget som tager et par år at gøre.  ;)

Here goes.. Zallie 7 år.

Hun holder sig ret godt af en gammel dame at være.  <3
Også selvom hun har insulinoma og har været hårdt ramt af flere anfald i denne uge.  :'(

Hun er også ok god til at "holde sig til".

Slut prut finale...

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Amazing Ferret

Smuk dame og jeg elsker bare hendes snude  <3

PiaLyng

Hun er sådan en smuk smuk ilder og så er det nogen rigtig dejlige billeder :love:

Shamua

Flotte og smukke og kønne.. og ja.. hun er et pragteksemplar af en silver  :love:

Dejlige billeder  <3

Vh. Marianne

mette11

Hun er bare så sød og dejlig og nu bliver jeg helt ked af det  :( For jeg ved godt hvorfor i var ude og gå tur sammen i dag  :'(

englefugl

Hun er en rigtig smuk og dejlig pige  <3

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Jeg bliver bare så trist af at se de her billeder. Smukke dejlige Zallie. Hun ser så sund og rask ud på de billeder.
<3 Hun ser ud til at nyde det

lussingen

Hun er bare så smuk og fin Julia <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ja jeg blev også helt trist af disse billede, men alligevel også glad.
For man kan se hvor meget hun nød denne tur sammen med sin elskede madmor, og det ser ud til at have været en rigtig dejlig tur.
Billederne viser også det specielle bånd i har.
Men ja, det viser også ligesom en afslutning på noget meget smukt.  :(
Ann Hillerslev.

Eliza

Åhh lille godmodige Zallie, hvor ser hun smuk og dejlig ud <3 bliver helt ked af jeres makkerskab ikke kan vare uendeligt :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Barky

Tak skal I alle sammen have... :)

Det er både nemt og svært. Men nu nyder jeg bare de sidste timer jeg har med hende. Vi har fået en tid idag 15.15. Og det er det rigtige.. For hun har haft ca 2 anfald om dagen de sidste par dage. Og man kan se at hun er træt af det. Jeg overvejer at tage Maleika med ind og sige farvel. Især fordi at hun så kommer til at være alene hos mig, og måske hjælper det at hun ser at Zallie er død, så hun ikke går og leder.

AlisVolatPropiis

Jeg tror det er en rigtig god ide....sig til hvis jeg kan gøre noget skat! Og sig farvel fra mig også....jeg føler sådan med dig. Kondolerer så meget...en æra er virkelig forbi... :'(

Barky

KariN er så sød at køre mig ind til Lone. Bagefter tror jeg ikke at der er så meget at gøre. Jeg regner med at være helt opløst af gråd, næsten på niveau med da jeg skulle sige farvel til Sirius. Det er helt surrealistisk at sidde og skrive om...

AlisVolatPropiis

Jeg ved det, men jeg håber du ved jeg er her ligemeget hvad <3