Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hyper og Bluey

Startet af lussingen, 18. Juni 2012, kl. 19:38

lussingen

Så fik jeg taget lidt billeder af vores to søde små <3
Bluey er en sød og nem dreng, der minder rigtig meget om sin far Sniper <3 Han er mild og god ved alle, og han hviler meget i sig selv. Han har mødt flere forskellige mennesker, og han elsker dem alle <3
Hyper er ligesom Bluey meget nem og mild. Hun er en glad lille pige, der tager det hele med ophøjet ro. De to er virkelig blevet glade for hinanden, og vi er lykkelige for vores lille Ying og Yang <3

Bluey har fundet et stykke tørret kød

Bluey ligger og putter hos min mor. Han har fuldstændig smeltet hendes hjerte <3

Hyper og Bluey sover til middag

Lille Hyper er meget træt :lol:

Og Bluey er meget farlig :fnis:

Hyper ligger og putter hos Jannichs bedste ven Nicolai <3

Jannich med søde Bluey <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Super dejligt billede af Jannick til sidst..  :)

FerretParadise

Det er godt nok nogle søde billeder af de to små kærester.

Og jeg vil give Peter ret i, at det sidste billede er rigtig godt af Jannich og Bluey.  :)
Ann Hillerslev.

Louise V

Hvor de skønne Allesammen  :love:

KariN

Hvor er de søde jeres to små :D

Og jeg er enig med de andrei at det er et godt billede af Jannich og Bluey :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

PiaLyng

Smukke dyr og dejlige billeder :D
Kan godt li det sidste.. Ligner de kommer godt ud af det med hinanden ;)

Cille

Synes det unfair dine er meget trætte :fnis:
Tror mine er på speed altid

Chris-niko

hvor ser de bare dejlige ud  <3
hehe skønne billeder  :D

lussingen

Tusinde tak skal I have allesammen :)

Jannich er super glad for de to små. Han bruger virkelig meget tid på at lege med dem, hygge med dem og putte med dem.

Hanne: Griner.... Jeg tror det er fordi de bliver kørt helt flade. De møder en del mennesker i løbet af dagen og alle vil jo gerne liiiiige nusse og lege lidt med dem. Så lige pludselig går de helt kold :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Nanna

De er begge SÅ smukke! :) Dejlige billeder!
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

AlisVolatPropiis

De er da helt vidunderlige begge to Mette :D -og jeg VED bare du er ved at gå bagover af stolthed og kærlighed til endnu to små vidundere ;) <3

Shamua

Dejlige billeder af de to  :love:

Vh. Marianne

lussingen

Tusind tak til Jer alle.

Trine: Jeg er ovenud lykkelig for disse to små guldklumper. Jeg ved godt jeg sagde, at jeg IKKE skulle have hvalpe i år, men der må være en højere mening med at de to bor her <3 De er så søde og tillidsfulde og vi er alle meget glade for dem og stolte af dem <3

Eliza

Skønne er de i hvert fald <3 De ser virkelig godt ud sammen og dejligt Bluey fik sig en lege/puttekammerat ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.