Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Flere sammenføringsfotos...

Startet af Barky, 23. August 2012, kl. 20:15

Barky

Nu går alle 6 ildere i samme rum. Jeg har simpelthen ryddet stuen og spærret den helt af. Så mig og kattene befinder os mest i soveværelset, der er hverken analstank eller skrig.  :lol: Og så er det jo heldigt at jeg har både tv og en tablet derinde, så der er stadig noget at lave udover at sammenføre ildere.
De har boet herinde (Hvor computeren står med billederne i skal se om lidt) siden i tirsdags, og der er desværre ikke så mange fremskridt at spore som jeg gerne ville kunne vise jer.
Men de er der, og imorgen tager jeg lige nogen timer på badeværelset med de værste.  ;)

Barlow er faktisk den som tager de små aller aller bedst, jeg fandt dem sovende sammen under sofaen igår, hvor hendes 3 brødre altså lå andetsteds i lokalet.  :S
Jackson går ind i mellem med på når Sundance og Cassidy vil tæske dem, men det er langt fra hver gang. Og beder man ham om at stoppe, så gør han det sq.  :fnis:

Sundance fanger faktisk hurtigere end Cassidy at de små siger fra nu, men det går ikke særlig tjept.

Og de små aka. Hyper og Bluey tager det faktisk ret flot at bo med de 4 "dåmme" nu, de gemmer sig en lille smule, men så snart der er en konfrontation siger de fra, og jeg lokker dem ud så tit jeg kan.

Hvis der ligger en giga klat multivitamin på gulvet så kan INGEN hade hinanden, førend at den klump er væk. Så prioteterne ér ved at rykke sig. Jeg håber at jeg kan få dem rykket rigtig langt imorgen.  ;)

Og ja, som tidligere, det her er en sammenføring af en hård karakter, så der vil være bidemærker og lort på gulvet.. Ærgeligt ærgeligt hvis du er sart.  :P

Når der er multivitamin i sigte: (Minus Barlow som ikke gad dele og gik sin vej)

Cassidy

Sundance med en bragende flot fedthale!  :-$

Frk Barlow som er MEGET utilfreds med min afspærring....  :lol:

Cassidy

Sundance

Der bliver tigget....

Der bliver forlangt!  :o Ok Cassidy!

Jackson hviler i det stille hjørne

Barlow  <3

1 ilder + en anden ilder = 2 ildere

8) 2 x 2 = 4!

Charme Sundance..  ;)

Jackson har fundet et godt puttested!

Meeen han blir liiige nødt til at følge efter mig, hvis nu ikk?

Og så de "små"
Bluey og Hyper (Ehm... Ja, Hyper bliver vist rullet lidt i lort... Og har også anskaffet sig en monokel ved åbenbart at dyppe øjet i en lort også.. Altså, det er ikke min ilder! Jeg aner ikke hvad den laver! Og ehm... Bluey fik et hak i tuden i starten, jovist den ér lidt stor, men hans sår gjorde den ikke mindre. Det er dog helet flot op!)

Hyper fra den pæne side.  :lol:

Man ligger gååådt oven på Bluey

Tadaa.... Monokel... *doh* (Jeg HAR haft vasket den væk, men den dukker på mystefystisk vis op igen dagen efter...  :-$)

Uha en sovende Barlow

Hende kan man lige tøse-drille lidt på synes Hyper

[indsæt lyde: "Miiijv, piijv, dut dut dut, møf møf.... osv"]

That's all folks! Om forhåbentlig et par dage kan de flytte hjem til Mette igen og så er de bedre sammentømret... Kryds fingre, for hun saaaaaaavner sine børner! <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Ih hvor var det bare dejligt at se billeder af dem alle sammen.  :)
Jeg kører jo tit forbi lige nedenunder dit vindue, og tænker så, at lige deroppe er de.  :fnis:

Jeg synes du har gjort, og gør, et fantastisk arbejde. Ja de er beskidte, men pyt med det, det vigtigste er, at de bliver sammenført.
Men hold da op hvor ser Hyper bare sjov ud, det ligner næsten, at du har fået et blåt øje.  :lol:
Og Barlow, hun er skide dejlig ud på det billede, hvor man ser hende tæt på.  <3

Ja Mette savner sine dyr enormt meget, og det kan jeg nu godt forstå, for de er helt herlige alle sammen.  <3
Ann Hillerslev.

Anne

Denne gang så jeg en lort, og jeg kunne næsten skimte sår, men der er nu stadig langt til det forfærdelige du advarer om, og billederne er super dejlige :)

katjap

Dejlige billeder :)
Generelt synes jeg bare det er fantastisk det du gør :D

CMS

Citat fra: Anne Dato 23. August 2012, kl. 20:53
Denne gang så jeg en lort, og jeg kunne næsten skimte sår, men der er nu stadig langt til det forfærdelige du advarer om, og billederne er super dejlige :)

Taler du om min hvalp? Haha :P

Deeejlige billeder af nogle skønne kræ. Jeg glæder mig til at se Hyper-musen om snart en uge, og ja, suk, Cassidissen har jeg jo et godt hjerte til (hvilket Mette vist godt er klar over) <3
Mange hilsner Christina

lussingen

Tusind tak for billeder Julia <3 Vi savner dyrene frygteligt og glæder os til at få dem hjem.

Det er imponerende at se billeder af Hyper der driller Barlow :lol: Hun er da blevet en modig pige, men Barlow ser også ud til at opføre sig relativt pænt. Og ham Casidissen er da noget af en bandit, når han sådan bliver ved med at drille de små 8)

Jeg synes Hyper har fået et meget karakterfuldt ansigt med den monokel :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

englefugl

tihi, lille hyper med sin lille monokel  :dans: Ja man må da sige at de er nogle total charmetrolde alle sammen. Skønne dyr, og skønne billeder  :) Jeg har også en ekstrem sammenføringskrise herhjemme. Hvor at det nærmest ligner at de vil slå hinanden ihjel  :S Så de kunne skam også godt bruge en tur hos "Doktor sammenføring" ;) For det er da noget du er god til, kan man da se. Flot arbejde :)

katja74

Hvor er de dejlige... og fedt de nu går sammen  :dans:

Jeg er "kun" lidt misundelig... ville ønske Anton gad gi Sylvester en chance  :(
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Sølvsten

Barky

Så er jeg live fra lokummet, hvor de små har overtaget og de gamle bare vil væk helst, og ikke gider blive våde. Der bliver skreget som sindssyge men det er de små og totalt uden årsag. Suk. Men hver gang de store vil slås får de små vendt situationen. Breaking news, Sundance har lige skreget også. Jepjep, om et par timer så er det nok knapt så fedt at banke de små....

Ps, ingen dyr lider overlast, de bliver kun ret våde og hæse.

Eliza

altså hvornår kommer de der billeder med lort og sår??? hmmm... men smukke dyr på de billeder du viser <3 ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Smukke dyr, og det ser bare ud til du har gjort det igen :D <3

lussingen

"Live fra lokummet" :fnis: :fnis:
Hvad fa.... er det for nogle skrighalse jeg har?? Nu må de da snart tage sig sammen :S
Jeg kan lige se for mig at mine dyr har mistet stemmen når vi får dem hjem  :lol: Så er der da i det mindste ikke noget larm 8)
Dejligt at de små siger fra, så skal de store bare lige lære at tage sig lidt sammen :ja:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

Helt ærligt ikk? Nu har alle 6 været derude i 2 timer, plus de bliver3 timer de 4 var der. Og de har bare lagt sig til at sove!! Det er sq ikke nemt at sammenføre nogen der sover! Møgunger, men så kan jeg da muge ud i stuen. De rammer ikke bakken som fik de penge for det. LOL!!