Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

De 4 banditter

Startet af lussingen, 24. Oktober 2012, kl. 19:19

lussingen

Det er efterhånden lang tid siden jeg har smidt nogle billeder, så her kommer lidt.

Her er de 4 banditter i deres elskede volier.

Her har de 4 banditter så muntret sig i mit tøjskab :S

Det var åbenbart meget sjovt :fnis:

Her nyder de deres nye kradsetræ

Smukke Jackson er meget træt
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Cille

Det varmer ens hjerte når man ser andres ilder også er uartige og rode i skabe :fnis:
Rigtig finde billeder af nogen fine banditter :D

lussingen

Citat fra: Cille Dato 24. Oktober 2012, kl. 19:23
Det varmer ens hjerte når man ser andres ilder også er uartige og rode i skabe :fnis:
Rigtig finde billeder af nogen fine banditter :D

Tro mig, at rode i skabe er absolut en af deres spidskompetencer :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Pernille

Første billed: 4 på stribe  :P
De ser rigtig kære ud ;) Dejlige billeder.
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Lena og Peter

De dejlige banditter ..  :)

Kiddo

haha, det ligner at du har copy pasted en fritte, på det første billede- og tadaaa så har du 4  :lol:

ej hvor ser de bare frække og nuttede ude alle 4  :dans:
Your problem is you think your problem is your problem

lussingen

Citat fra: Kiddo Dato 24. Oktober 2012, kl. 20:45
haha, det ligner at du har copy pasted en fritte, på det første billede- og tadaaa så har du 4  :lol:

ej hvor ser de bare frække og nuttede ude alle 4  :dans:

Ha ha, ja det kan der være noget om.... Der er dog en ganske naturlig forklaring på ligheden mellem dem, de er nemlig søskende, 3 drenge og en pige <3

mette11

Hvor er de søde sådan at rydde op i dit skab for dig  :fnis: :fnis: :fnis:

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 24. Oktober 2012, kl. 20:52
Hvor er de søde sådan at rydde op i dit skab for dig  :fnis: :fnis: :fnis:

Ja, vores dyr er virkelig hjælpsomme :lol: De rydder faktisk tit op i skabet :fnis:

FerretParadise

De kære elskede dejlige banditter. Jeg elsker at kalde dem banditter, ikke fordi de er det, de er nemlig noget af det mest blide, men fordi det var temaet på det kuld. Beautiful Bandits.  <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 24. Oktober 2012, kl. 20:57
De kære elskede dejlige banditter. Jeg elsker at kalde dem banditter, ikke fordi de er det, de er nemlig noget af det mest blide, men fordi det var temaet på det kuld. Beautiful Bandits.  <3

Det er et helt genialt tema <3 Disse 4 banditter er helt fantastiske. Søde, blide, milde, kærlige og helt uimodståelige <3

Shamua

4 smukke dyr <3  :love: ... Har du fået nogenlunde styr på dit kamera nu? :P

Vh. Marianne

Barky

Hvor er det dejligt at se rødderne igen... <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Jeg elsker det første billede :D det er bare så skønt et billede af søskendeflokken :)