Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Frigg & Stump

Startet af SofieLykke, 9. November 2012, kl. 09:27

SofieLykke

Mine små guldklumper

Frigg

Giv os lidt mad!!!!!

En træt lille fritte

Prinsessernes slot. Mangler dog stadig en del på dette billede ang. indretningen

Sølvsten

Søde totter. Frigg er da bare skøn

SofieLykke

Ja hun er en rigtig hyggefis. :-)

Kiddo

hihi hvor ser de bare søde ud :)
og super flot bur de har
Your problem is you think your problem is your problem

anjafh

ej hvor ser de dejlige ud ^^ og synes også det er et rigtig flot bur de har sig der :D de er da godt nok heldige!
Koko og Klunde <3

Rosen

Hvor er de fine :) og rigtig flot bur også ;) 
Mor til 2 skønne unger, 2 skønne ildere og 2 skønne katte :D

SofieLykke

Barky

Sikke nogen fine tøser... :) <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

Super lækkert bur :) og super skønne ildere <3

Ville nok selv vælge noget andet foder..

SofieLykke

Det har de altid fået fra deres tidligere ejere og vi er tilfredse. De får dog kun lidt af det.

AlisVolatPropiis

Skønne skønne billeder...men ligesom Jill ville jeg også vælge noget andet foder...foder med så højt kulhydrat indhold -skader dem i længden og gør dem uhelbredeligt syge...også selvom de kan lide det... :/

Anne

Nu er det ikke for at kritisere dig, for det ser ud til at de ellers har det som blommen i et æg, og det med foder kan ærligt talt være en jungle, men Jill har ret, det er virkelig ikke et godt mærke (det er dog blevet bedre end det har været, men ikke godt nok til at jeg ville anbefale det). det kan være svært at tro, når der er en ilder på forsiden og det faktisk er ret dyrt og skulle være lavet specifikt til ildere, men desværre er der mange fyldstoffer i meget tørfoder, som ildere slet ikke kan tåle og som på sigt kan give dem problemer. I det her foder er der korn og alt for meget kulhydrat.

Jeg siger det ikke for at få dig til at lyde som en dårlige ejer, for det kan man altså tydeligt se ud fra billederne at du ikke er, men engang imellem gør man noget i den bedste mening, som man så bagefter finder ud af alligevel kunne være gjort anderledes. Jeg startede faktisk selv med det mærke, da det hed noget andet, det kan virkelig være en jungle med foder.

Men ellers er det nogle super søde billeder af nogle dyr der ser skønne ud :)

SofieLykke

Som sagt får de meget lidt af det. Da de ellers får størstedelen af Royal canin kitten og arion. Så som sagt er det meget lidt de får af det :-) men vi har vel alle dårlige og gode oplevelser med det forskellige foder :-)