Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lidt leg i sneen fra idag , men ikke super gode billeder

Startet af Cille, 2. December 2012, kl. 18:23

Shamua

Dejlige billeder, især sjove af Gaffa, skøre dreng :D

Hvorfor har dine angora lang pels?????? Hva hva hva!!!! Mine drenge har sommerpels længde  :-$

Hvis du glemmer Karisma på Fc får du lov at hoppe hjem efter hende og så derefter give en gave til mig i dumme-bøde!!!

Vh. Marianne

Cille

Tak.... de var også glade.

Ja Marianne,. så det også ok at jeg skal betale dummebøde hvis jeg glemmer hende igen :lol:
Min har lang pels.. (peter nu kommer den )... FORDI DE KAN :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gaffa blev faktisk lidt sur, for det bliver han jo når det ikke går som han synes det skal gå.
Så han blev pænt hidsig på det is :lol: havde han kunnet havde han skreget argggggg meget højt :lol: (og nok også en masse grimme gloser :fnis:)

Lena og Peter

Citat fra: Cille Dato  3. December 2012, kl. 15:47

Min har lang pels.. (peter nu kommer den )... FORDI DE KAN :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:dans:  :dans:  :dans: Vores nye standart svar til alle..  :lol:  :lol:  :lol:

KariN

Dejlige stemningsfyldte billeder :D de ser ud til rigtig at nyde sneen :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie

Skønne billeder. Gid Zeph gad skifte til angorapels. Han har gået hele året med halv vinter- halv sommerpels, men for 2 uger siden smed han lige de lange hår, så nu er han bare grim i pelsen og korthåret :lol:

Cille

Epoxy's pels er lang med den er små visen.
Men der er nyt blød pels på vej :)