Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Pixie

Startet af Minni, 3. Februar 2013, kl. 19:16

Minni

Så er det lige lidt billeder af Pixie :)
Tror Pixie er vildtfarvet, kan det ikke passe? :)
Ved Sascha(den lyse af dem) er pastel :)
Mere om Pixie kan læses her;
http://ferretopia.eu/index.php?topic=8020.0

Anne

Jo hun er vildtfarvet (lys)

mette11

Ja hun er vildtfarvet.

Tillykke med hende - er glad for at i valgte at give hende en chance. Det ser da ud som om de to bare kan sammen med det samme?? Det er da fantastisk hvis det er tilfældet!

Minni

Citat fra: mette11 Dato  3. Februar 2013, kl. 19:49
Ja hun er vildtfarvet.

Tillykke med hende - er glad for at i valgte at give hende en chance. Det ser da ud som om de to bare kan sammen med det samme?? Det er da fantastisk hvis det er tilfældet!

De kan sammen, uden problemer, Sascha er kun glad for selskab, og det er Pixie vidst også(hun gik sammen med andre hos dem der havde hende før min klassekammerat).. Så det har indtil videre været nemt, men hun kom først herhjem igår aftes..:)

Sølvsten

Tillykke de ser begge søde ud

Minni

Eliza

Tillykke med hende..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Tillykke med jeres nye pige! Som de andre også siger ja, jeg bliver bare rigtig glad over at i tog hende til jer. Og når hun så bare klikker med Sascha så gør det bare valget endnu mere perfekt så hun også har en kammerat :)

Vh. Marianne

Minni

mange tak :)
de to tøser har det meget godt sammen.. da jeg kom ind igår for at lukke dem ind i buret for natten.. kunne jeg ikke finde dem.. pludselig dukkede Pixie op oppe fra toppen af buret.. og så gik der lidt så dukkede Sascha op.sammested fra.. så de to lå.simpelthen og sov sammen.. <3 Tror det er den bedste beslutning jeg har kunne tage for min lille.pige Sascha og den bedste beslutning for lille Pixie også <3

Minni

i får lige et par nye billeder, som jeg syntes rigtige viser hvordan Pixie er, en rigtig lille fræk hypertrold, hun er simpelthent så skøn, hun bider ikke, men napper lidt for hårdt i leg, hun er meget kontakt søgende, hun vil gerne mennesker, men ved ikke helt hvordan man skal opføre sig overfor os, men det er jeg 100 på kommer utriligt hurtigt :)
Hun er altså en charmetrold <3

og så vil jeg lige pointere at hendes negle er blevet klippet :)

Sølvsten

Minni

tak :)
og så.vil jeg sige at jeg sidder og småtuder lidt ligenu.. Pixie har lige slikket min hånd af tre omgange..!
for hulan jeg er glad for at jeg tog hende ind, hun er jo slet ikke "sindssyg" og burde.langt fra.aflives<3<3